|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Meshuggah - Nothing |
|
Videoclip Hatesphere - Sickness Within Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Gamma Ray - Armageddon (Live) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Fleshcrawl - Under the banner of Death |
|
Fear Factory - Transgression iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Met dank aan collega terrorist Jaap: Dj Promo - Live At Thunderdome (25-08-2001) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-10-2005 17:38] |
|
Earth - Hex Met dank aan collegahoer burzum.. Wat zorgen we hier toch goed voor elkaar! |
|
quote: nirvana - nevermind maar weer Je moeder. |
|
Fearless Iranians from Hell - Holy War Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe wtf?? Je moeder. |
|
Obituary - Frozen In Time iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Plastikman - Sheet One |
|
Riger - Der Wanderer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Jeugdsentiment. De CD van een vriend van me geleend om even op mijn harde schijf te rossen. Vette hardcore/metal crossover uit de tachtiger jaren, die met hun concept heel wat stof deden opwaaien toendertijd. http://www.anus.com/metal/fearless_iranians_from_hell.html Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik moet er wel even bij vermelden dat het oeverloze, pretentieuze gelul van Anus gewoon weer nergens op slaat. Maar dat zijn wel wel gewend, mag ik hopen. Wat eens kotskoppen zijn die Anus gasten toch! Van zo'n lui draait me echt de pens om. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-10-2005 18:26] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Accept - Breaker They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Him - Wicked Game Ehrrrrr Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Absu - In the Eyes of Ioldánach Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tyrant - de nieuwe signature |
|
Shakary - Alya Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Heidevolk - De strijdlust is geboren |
|
Septic Death - Attention Raargh!! Wat is Septic Death toch een heerlijke tijdloze bak herrie! En het sfeertje dat ze oproepen is gewoon onovertroffen, geniaal! The Evolution Garden I wandered into the evolution garden Wisdom and knowledge were all around The roots were firmly planted strong Searching for something gone Wind rain sleet and hail The sun came so did the snow The experience gathered strong For aging strength grew on and on I sought inside logic and truth The seed the scent the flower bloomed To witness the coming of change The season of growth from within Wind rain sleet and hail The sun came so did the snow The beauty now understood by me For I live in harmony Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Triggerfinger - Today Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |