|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BOLT THROWER - THOSE ONCE LOYAL "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Leviathan - Tentacles of Whorror Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik weet de bandnaam niet maaar het liedje gaat van.. I dont need youre acceptance, I dont need your hate..so what should i do en dan Die motherfucker, die motherfucker die.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:ergens op een metalmarket gekocht, weet niet meer waar, volgens mij Graspop jaren terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Grom..dat wordt dus eBay, in ieder geval bedankt np: Judas Priest - Between the Hammer and the Anvil heavy metal is the law |
|
ik heb ook don't break the oath op backpatch, heb je die? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, maar die vond ik niet heel boeiend, heb hem nog redelijk vaak zien hangen maar nooit de vut gehad dat ding mee te nemen (en ik naai ze op spijker/leren jackies overigens) heavy metal is the law |
|
hmm, ok ik wist niet dat Abigail zo uniek was trouwens.. en ze horen idd op jackies, draag dat echter nooit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
forgotten tomb - scars signature |
|
quote:Is niet zo erg uniek, maar aan zo'n ding komen is een ander verhaal (daarnaast is het een mooi printje ) 'tis ook van vroegâh he? heavy metal is the law |
|
Qualkommando - Killing The Softies signature |
|
Tool - Schism |
|
Rotello - Queen of Death signature |
|
Pearl Jam - No Way |
|
slam fm Je moeder. |
|
arcturus - deamon painter. onwijs mooi nummer zeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Coldplay - A Message |
|
Devin Townsend - Earth Day |
|
Franz Ferdinand - Tell her Tonight |
|
Haggard - Awaking the centuries Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
MTV Rock Weekend - Limb bizkit Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Smoke on the water op de radio |
|
Sourvein - Sourvein iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mijn eigen muzikale geklooi. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |