|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Die was er nog niet, zo te zien. Tenminste, ik kon niets vinden. Ik was net aan het loeren op een belgische site, ik neem aan van de overheid. Ziet er goed uit. http://www.peeceefobie.be/ Adhv die site kom ik toevallig deze tegen. Lelijk! http://www.nederlandschoon.nl/ Dus. |
|
|
|
cool topic! www.elexorien.com Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Leuk geprobeerde grap, uitwerking matig, volgende keer beter GAY! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hee, pwn me niet met mijn grappen, wil je? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Muhaha! Sorry, maar je grap was echt té obvious. You're trying too hard, man! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
www.shatteredhope.nl nog zo 1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die was gemaakt voordat ik erbij zat (ik had hem bijna zelf genoemd in dit topic)! Nieuwe komt eraan, trouwens, die ziet er een stuk beter uit. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-10-2005 2:14] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja, kutsite, kutband. ronduit kut! *neuksmiley* Bruce Banner |
|
O ja, www.quake4game.com Fucking trage kutsite en bovendien 100% flash met 0,0 added value (m.a.w. dat flash is nergens voor nodig, alles wat daar gebeurt kan zonder flash. Fuck "animatie", ik wil "navigatie") |
|
maar is het lelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zzz |
|
quote: Oeps. Nee. Mooi idd. Got carried away |
|
quote: bij mij werkt die wel goed... |
|
Oude Stoma site met zo'n lelijke cursor erbij. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
die laatse link is echt te stom voor woorden. van die cheap .tk site dingen. maar oke dan mag het ook wel. Een lelijke site vind ik www.php.net :D |
|
quote: terecht! edit: hoe zit 't nu met die restyle? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-10-2005 15:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote:Tijdgebrek |
|
er was geen budget voor, of heb ik dat fout Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
elke site waar je de muziek niet kan uitzetten als die aanwezig is word daardoor vanzelf lelijk wacken + bier = geheugenverlies |
|
|
|
quote: iderdaad zeer kutsite terwijl quake me nog wel zo anspreekt |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |