|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
snap der geen hol meer van Je moeder. |
|
Uiteindelijk gaat het om Libramentum en Elexorien in Popfront. Zijn we meteen weer ontopic Bruce Banner |
|
hehe, tijd niet meer daar geweest, afgelopen keren altijd wat anders te doen gehad, eens kijken of ik kan gaan elfenspotten dit keer. Je moeder. |
|
Doen!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja, de linkjes in de openingspost. |
|
heel attent van je! effe gecheckt... niet mijn kop thee. |
|
mwoh, doe je toch een tje |
|
gaat wel aanwezig zijn |
|
quote: hahaha! daar zit ook wel weer wat in! |
|
*kick* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Geloof dat ik dan niks heb, dus wel present. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Beter! Die week ervoor maar weer ff luchen? Ghegheghe de toko blauw met beenham hehe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
@ concurrentie: Gaan we 14 januari kicken? dan doe ik mee Bruce Banner |
|
Zaterdag wordt wel leuk denk ik. |
|
Bruce Banner |
|
Eerst repeteren en dan deze herrie ook nog es aanhoren... Vet!! |
|
ben weer verzorger van |
|
quote: aah bij deze alvast 1 bier |
|
[quote]Op 27 december 2005 21:14 schreef AngelOfDeath het zal wel weer niet aan jou liggen... maar op de 14e speelt in Kampen TMDC, BEYOND BELIEF en SEE MY SOLUTION... ik ga er maar van uit dat deze gigs mekaar ook niet bijten. |
|
heel klein schopje?? ..te laat. choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
@ AndreV: Kom maar halen |
|
quote: Stomme herrie, hier geldt wéér: wij hadden dit eerder vast staan.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:..en dus mag er niemand anders wat organiseren? Beetje onzinnig lijkt me. En daarbij zijn het verschillende stijlen dus dat bijt elkaar niet. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |