![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: H-Ktje zit zich dood te hoesten en te snotteren en moet nu zo eerst nog werken van 13-20.30. FF kijken dus maar. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Is H-Ktje nu een vent of niet, gewoon gaan jij.. en bij de appie even wat Darolan capsules scoren. ![]() ![]() |
|
Ja H-K'tje kunnen we samen indrinken voor de tentamens ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ik ben ook nog eens donders geiiriteerd omdat ik niet kan roken nu, dus denk eraan heh! ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Als ik me vanavond nog steeds zo belabberd voel wordt het ook cola ja ![]() Naja, wie weet helpt even hard werken wel ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Ik kan je wel aan ![]() ![]() ![]() |
|
En ik moet 't laten afweten voor vanavond.. net m'n maaginhoud geleegd in de porseleinen troon.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Nah als je maag dan toch leeg is, kan die weer makkelijk worden bijgevult.. hup gewoon gaan. ![]() |
|
quote: Ik wacht 't even af tot vanavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoop 't eigenlijk wel.. heb mijn buikgriepje van deze winter nog niet gehad, en dit is niet het goede moment ervoor. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Komt helemaal goed! ![]() |
|
Ik kom ook rocken hoor. Jawel. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Alles dat ik weet is dat ik om kwart over 5 op het station sta, mee kan rijden en daar blij mee ben, maar het klinkt goed! ![]() ![]() |
|
quote: Paul..... we moeten echt weer even in real over Retie fantaseren, hoor! En er vooral voor zorgen dat we een echte ervaring weer kunnen realiseren dit jaar, met eventuele andere uiterverkorenen... ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Roken zeker ![]() ![]() ![]() ![]() Oh ja je mag binnen niet blowen. Maar jan komt ook dus dan kunnen we met een groepje buiten staan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Glaswerk mag alleen NIET mee naar buiten ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Nee en de deur open houden, hand met glaswerk binnen houden en de rest buiten de deur mag ook niet ![]() ![]() |
|
Hahahahahaha, als ik bij de deur sta mag dat soms wel... ![]() Maar ik sta toch nooit meer bij de deur ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
En je mag ook niet heel lang aanbellen bij popfront, dan wordt Drugar boos.. ![]() ![]() |
|
quote: O moet je maar es doen dan. Ben benieuwd ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Deed Lord Ruftlucht tijdje geleden, nou nou nou.. ![]() |
|
Trouwens: ook drugar heeft het haar eraf..... Hij is nu een echte gabber "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |