IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Libramentum & Elexorien @ Popfront Zwolle 14 januari 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 11:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 11:35 schreef Violent God het volgende:
Nee, die shoarmaboer ontwijk ik voortaan wel.

Ga es online

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-01-2006 11:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 13 januari 2006 12:59 schreef MMayo het volgende:

H-Ktje ook aanwezig?

H-Ktje zit zich dood te hoesten en te snotteren en moet nu zo eerst nog werken van 13-20.30. FF kijken dus maar.

Life doesn't get much better than this!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 11:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 11:49 schreef H-K het volgende:
H-Ktje zit zich dood te hoesten en te snotteren en moet nu zo eerst nog werken van 13-20.30. FF kijken dus maar.

Is H-Ktje nu een vent of niet, gewoon gaan jij.. en bij de appie even wat Darolan capsules scoren.

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 11:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ja H-K'tje kunnen we samen indrinken voor de tentamens (alleen dan wel non-alcolhol hier hehehehe)

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-01-2006 12:00 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 14 januari 2006 11:51 schreef MMayo het volgende:
Is H-Ktje nu een vent of niet, gewoon gaan jij.. en bij de appie even wat Darolan capsules scoren.

Ik ben ook nog eens donders geiiriteerd omdat ik niet kan roken nu, dus denk eraan heh!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-01-2006 12:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 14 januari 2006 11:52 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja H-K'tje kunnen we samen indrinken voor de tentamens (alleen dan wel non-alcolhol hier hehehehe)

Als ik me vanavond nog steeds zo belabberd voel wordt het ook cola ja
Naja, wie weet helpt even hard werken wel

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:00 schreef H-K het volgende:
Ik ben ook nog eens donders geiiriteerd omdat ik niet kan roken nu, dus denk eraan heh!

Ik kan je wel aan

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-01-2006 12:53 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En ik moet 't laten afweten voor vanavond.. net m'n maaginhoud geleegd in de porseleinen troon..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 12:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:53 schreef Illusione het volgende:
En ik moet 't laten afweten voor vanavond.. net m'n maaginhoud geleegd in de porseleinen troon..

Nah als je maag dan toch leeg is, kan die weer makkelijk worden bijgevult.. hup gewoon gaan.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-01-2006 12:58 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:57 schreef MMayo het volgende:
Nah als je maag dan toch leeg is, kan die weer makkelijk worden bijgevult.. hup gewoon gaan.

Ik wacht 't even af tot vanavond.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 13:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:58 schreef Illusione het volgende:
Ik wacht 't even af tot vanavond.

Wie weet voel jij je dan wel stukkkkkken beter.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-01-2006 13:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 13:00 schreef MMayo het volgende:
Wie weet voel jij je dan wel stukkkkkken beter.

Ik hoop 't eigenlijk wel.. heb mijn buikgriepje van deze winter nog niet gehad, en dit is niet het goede moment ervoor.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 13:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Komt helemaal goed!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2006 14:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik kom ook rocken hoor. Jawel.

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 14-01-2006 14:49 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 14 januari 2006 14:42 schreef Schaep het volgende:
Jij komt in mijn nightrider?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2006 14:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 14:49 schreef Aphrodite het volgende:
Jij komt in mijn nightrider?

Alles dat ik weet is dat ik om kwart over 5 op het station sta, mee kan rijden en daar blij mee ben, maar het klinkt goed!

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 14:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 13:02 schreef Illusione het volgende:
Ik hoop 't eigenlijk wel.. heb mijn buikgriepje van deze winter nog niet gehad, en dit is niet het goede moment ervoor.

Paul..... we moeten echt weer even in real over Retie fantaseren, hoor!
En er vooral voor zorgen dat we een echte ervaring weer kunnen realiseren dit jaar, met eventuele andere uiterverkorenen...

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 14-01-2006 17:11 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 januari 2006 14:42 schreef Schaep het volgende:

Roken zeker

Oh ja je mag binnen niet blowen. Maar jan komt ook dus dan kunnen we met een groepje buiten staan

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 17:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 17:11 schreef blastmaster het volgende:
Roken zeker

Oh ja je mag binnen niet blowen. Maar jan komt ook dus dan kunnen we met een groepje buiten staan

Glaswerk mag alleen NIET mee naar buiten

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 17:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee en de deur open houden, hand met glaswerk binnen houden en de rest buiten de deur mag ook niet

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 17:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hahahahahaha, als ik bij de deur sta mag dat soms wel...

Maar ik sta toch nooit meer bij de deur

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 17:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En je mag ook niet heel lang aanbellen bij popfront, dan wordt Drugar boos..

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 17:41 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 17:36 schreef MMayo het volgende:
En je mag ook niet heel lang aanbellen bij popfront, dan wordt Drugar boos..

O moet je maar es doen dan. Ben benieuwd

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2006 17:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 17:41 schreef AngelOfDeath het volgende:
O moet je maar es doen dan. Ben benieuwd

Deed Lord Ruftlucht tijdje geleden, nou nou nou..

AngelOfDeath
Posted 14-01-2006 17:48 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Trouwens: ook drugar heeft het haar eraf.....
Hij is nu een echte gabber

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com