|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
En de oorzaak ook reeds achterhaald, lijkt het.. had enkele pakken van 250g gehakt in de diepvries liggen.. waarvan 1 over datum bleek.. net als de verpakking van gisteren die in de vuilnisbak ligt.. snugger.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Beterschap dan maar |
|
om half 10 a kwart voor 10 eens op mn fiets springen Je moeder. |
|
dude, je fietst! Hmm ja die kant maar es op |
|
quote: Yeah, kijken hoe lang ik het volhoud Life doesn't get much better than this! |
|
peuk? Je moeder. |
|
Feestje Bruce Banner |
|
Jah, heb me wel weer goed vermaakt gister! |
|
tsja wat moet ik er van zeggen. Nou ja het was gezellig, En ik kreeg onder het optreden een biertje |
|
Brakheid is een feit. |
|
quote: Best nog wel lang, tot uurtje of 4 ofzo.. hulde. |
|
quote: Haha dat hoort zo |
|
Tja, ik ben nu ook enorm gaar Wat heb ik nog gelachen in t tankstation!! |
|
.....gaap. was redelijk zwaredag voor ondergetekende met een zware afsluiter op podium. Ondanx aanwezige brakheid en technische problemen (leipe gitaarspeaker die het toch begaf bij de toegift, de vergeten eindtrap van de andere gitarist en de gebroken bekkenstandaard) toch redelijk goed er vanaf gebracht geloof ik. Mooie avond! hulde aan Elexorien (bedankt voor de gitaar top) |
|
pfff eindelijk thuis hehe twas gezellig avondje Je moeder. |
|
Ja was leuk geloof ik iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Was een gezellige bende gisteren.. Alleen een beetje jammer van een 14-jarig headbangstertje die mij een lichte hersenschudding heeft geschonken. Drink je geen alcohol, heb je alsnog knallende tyfus koppijn [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-01-2006 18:26] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
das naadje ja Je moeder. |
|
quote: Ghehe die fiets door de ruit actie ook, lok dat toch niet zo uit joh Aaaaircooo! |
|
spontaan geen oogbalkanker meer in de RI Je moeder. |
|
hahaha ja, altijd gezellig zo'n relletje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
wij willen bloed zien! wij willen bloed zien! wij willen bloed zien! wij willen bloed zien! Je moeder. |
|
Heb me best vermaeckt, schtoelendansch met Frnk heerscht. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |