|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja voor mensen tot 1.40 enigszins comfortabel Je moeder. |
|
quote: wat zeur je dan? |
|
quote: Gezelligggg quote: Ja, zullen we dan maar verder gaan over de discussie Roy, Jaap en Heleen in 1 bed? Maar goed, niemand gezien met demo/cdtjes verkoop.. was er niks? |
|
Genoeg gezeur hier.. ontopic enzo... NEXT ---> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2036302 & [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-01-2006 18:30] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dank Dank Dank Dank Dank Dank |
|
Twan is verreweg van ontopic hoor AoD. Nou, wat valt er dan nog meer ontopic te zeggen dan? Weinig, alhoewel dinges wel zijn dinges aan had of klinkt dat niet netjes? |
|
quote:Die waas konden Clemens en ik wel eens zijn idd tijdens onze megasnelle krukkendans Maarreh komt vast wel eens. ook goed haha (treed je ook zo op dan? ) |
|
quote: ik ben te lang Je moeder. |
|
Dit is mijn punt: NEXT ---> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2036302 ennem.... ik heb van mezelf niet zo'n stoere zwaardvecht foto [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-01-2006 18:36] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Tsss je hebt toch een camera.. Maarre dat duurt nog lang allemaal |
|
quote: Wel een camera, maar geen écht zwaard en ridderkleren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kleren kun je maken enne.. och.. karton en een schaar.. daar is uw zwaard. |
|
quote: Nee, doe mij maar een echte dan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Iné NightNurse Bruce Banner |
|
quote: heb ik, heb ik, heb ik, heb ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dat wa shet begin ja Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Huh, zo is hij toch altijd? |
|
Ja en bedankt hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
niet als je wakker wordt, dan ben je verbaasd en katerig Je moeder. |
|
Ja hallo, dat hoeft iedereen niet te weten ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe pwn3d dat was iig erg raar ja maareh, voor de onwetenden, het is niet wat jullie denken Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |