|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: komt goed |
|
[quoteBTW: See My Solution speelt helemaal niet zaterdag...[/quote] Klopt, de programmering van het Ukien is een ontzagwekkende puinzooi. |
|
quote: Ja dat blijkt wel weer... Ennem... *kick* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 13-01-2006 12:58] |
|
Morgen alweer! |
|
quote: |
|
quote: H-Ktje ook aanwezig? |
|
hij moet werken tot 21.00 maareh welke band begint eigenlijk? Je moeder. |
|
Libramentum. zal ergens tussen 21:30 en 22:00 zijn. Alles is hier zo relaxed in het Noorden Bruce Banner |
|
quote: Huh, 22 uur toch.. zoals altijd? |
|
rephrase: "zal ergens tussen 21:30 en 22:01 zijn" Bruce Banner |
|
quote: kwart over 10 dus hehe Je moeder. |
|
Als men om 21.30 start.. is niet iedereen binnen dus. Bovendien staat het op de popfront site ook vanaf 22 uur, dus waarom dan eerder willen beginnen? |
|
Hey ik hoorde het ook maar. Don't shoot the messenger Bruce Banner |
|
zie maar, ik zit lekker van mn biertje te genieten ergens in een hoekje dan Je moeder. |
|
quote: Renee, hoe zit dit nu precies? Nu al 3 mogelijke tijden mogen horen, tijd op de website is 22 uur. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vind het nogal vervelend dat de meeste mensen pas binnen komen wandelen als de eerste band al speelt. Exacte begintijd kan ik dus niet geven. Circa 21:30 - 22:00uur dus. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-01-2006 0:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Pfff, een keer gehad dat carnal tegen 22 uur zou spelen.. en om 22 uur vervolgens al klaar waren met spelen. Nouja ik zie wel hoe laat ik binnen kom wandelen, meestal aan de late kant. Maarre niet handig op de website dan, staat andere tijd op. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-01-2006 10:39] |
|
Het is moeilijk om een exacte tijd aan te geven. Het komt er meestal toch wel op neer dat we voor de bands wachten tot de meeste mensen binnen zijn. Maar dat moet natuurlijk geen reden worden voor mensen van "O, ze beginnen toch pas later" Wanneer er meer dan twee bands spelen zal de eerste band uiterlijk 21:30uur beginnen, wanneer er twee bands spelen zal dit iets later zijn. Preciezer kan ik het niet omschrijven. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Komt mooi uit, kan ik eerst thuis nog darten kijken. |
|
quote: O, je eet dus niet in Zwolle? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee, die shoarmaboer ontwijk ik voortaan wel. |
|
quote: Nee das allemaal prima maarre dan staat het ook wel op de website, evenals in de topics rond welke tijd men start. Kijk op de website zetten dat een band om 22 uur start en vervolgens om 21 uur starten in popfront heeft natuurlijk ook absoluut geen nut. Vandaar. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |