|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
maar 't was met 3 stoelen? De heerschappij, dat ben jij! |
|
duurde dan ook erg lang Je moeder. |
|
Ja veels te lang, sommige mensen moeten het spelleje altijd weer verpesten. |
|
@ FRNK: Dank je voor t compliment! Maar...heb je helemaal niet gezien Of ik was zo stoned dat ik alleen nog maar een waas zag hahaha |
|
mijn lijf heeft zich weer kapot gewerkt voor uw bier, maar was idd erg gezellig |
|
quote: Waar stond jij te luisteren dan? Niet reeeetestrak, wel prima te doen. Goed vooruit gegaan die band, Lain als frontman ook wel okee. Zangeresje klonk hier en daar best wat vals, vooral bij de start maarja zenuwen misschien? Opvallend was het gepluk aan dr kleding, broek ophijsen, shirtje naar beneden trekken.. ik hou het op zenuwen en dat gaat met de tijd vast wel voorbij. Anyway, netjes gedaan hoor!Libramentum, ik was niet zo weg van de zang en eigenlijk niet echt goed opgelet. Te druk met andere bezigheden, zal een volgende keer beter opletten ghehe. Mooi avondje wel, goed bezocht maar wat een jong volk in popfront. Goede zaak |
|
jetsers! vond die bassiste mooier hehe Je moeder. |
|
quote: Jaap, tietuh! |
|
Lief dat je het nog steeds over ons "zangeresje" praat. Niet erg netjes, Mayo. edit: Oh, en Roy zei dat ze niet vals zong, en ik geloof Roy natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2006 18:12] Bruce Banner |
|
quote: kheb me ingehouden, maar 2x geschreeuwd Je moeder. |
|
quote: Ze zingt en is niet zo groot.. hoe moet ik dr anders noemen dan? Edit: En Roy was zat.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-01-2006 18:14] |
|
Geen idee, maar je zou je woorden eens kunnen overdenken, zodat het er niet zo arrogant of neerbuigend uitkomt. Bruce Banner |
|
quote: volgende keer lokaal verbod! |
|
hm trouwens toch maar even wat constructiever zijn eerste band amper wat van meegekregen. sterk spel maar niet mijn ding. elexorien had bagger geluid waardoor de gitaren amper te onderscheiden waren (nog niet zo erg als baroeg en af en toe de goudvishal gelukkig) en de toetsen alleen te horen waren als de rest van de band niet speelde hehe. zangeres viel me wat tegen, op sommige momenten leek het vrij vals en op andere momenten weer een beetje ongepast. maar lain, je deed het leuk hoor trouwens, zenuwen, eerste keer voor zoveel publiek? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-01-2006 18:16] Je moeder. |
|
quote: volgende keer ook bij heleen in bed Je moeder. |
|
quote: Wat een bullshit! Maar goed, ik mag dus eigenlijk niet zeggen dat ik vond dat ze af en toe er wat naast zat omdat ze in jouw band zingt? |
|
quote: ik had tenminste bewegtingsruimte in mn eigenbed, en geen Doomy die me in mn hol probeerde te boren |
|
quote: Wahaha jij met Heleen naar huis gegaan? Vandaar zo laat thuis |
|
quote: twas wel lekker knus hoor Je moeder. |
|
@ Mayop: en dan met haar en Roy in één bed geslapen........ [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 16-01-2006 18:20] |
|
quote: Daar gaan we weer . wil je even quoten waar ik dat zeg, ajb... Bruce Banner |
|
uhm, alleen slapen ook, even voor de duidelijkheid. chris lag al op de bank Je moeder. |
|
@ discussie over zangeres: anders houden we daar over op? [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 16-01-2006 18:21] |
|
quote: dr staat nog een bank |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |