|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, u ferme heerser! Alvast bedankt |
|
LOL het zat eraan te komen: "...Slayer, one of the most successful death metal bands..." |
|
Oh, dan zet ik de tv ook even aan. Spannend. |
|
quote: Zet hem anders even op rapidshare, kan iedereen die t wil downloaden... Inhoudelijk valt het me ook nogal tegen ja. Wat interesseren die domme italiaanse ettertjes me nou? Glen Benton is wel lekker droog trouwens hehehe Zenial |
|
Klote teringtiefuszooi, waarom moet ik juist NU de doggysitter uithangen !!! Fuck ! uitgerkend hier kan ik die BBC2 niet krijgen Fuck the world and fuck you |
|
quote: IK kan hier bbc2 ook niet ontvangen hoor. Ik hoop dat er over een tijdje dit nog ergens te downloaden is. |
|
Als ik nu thuis had gezeten dan had ik het kunnen zien.maar nee...ik moest weer iemand uit de problemen helpen. bah. ik wordt weer gewoon egoist. Fuck the world and fuck you |
|
Die paar moorden van "satanisten", jemie. Er werden en worden meer mensen gedood in de naam van god, hehe. Wat een gezeur. |
|
ik vraag me af wanneer ze de hip hop scene en moorden gan onderzoeken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik vond het best een genuanceerde docu. ok, héééééél veel aandacht voor "tha killings", maar ze lieten ook intelligente mensen aan het woord. signature |
|
Dat was allemaal best leuk, toch? Eens kijken hoeveel mensen ik hier morgen op het werk over aan het ruziën kan krijgen. Ik vond het inhoudelijk redelijk; Slayer & death metal, OK, blijft lastig, maar ze hebben black- en death metal niet door elkaar gehaald en da's heel wat. Ik vraag me alleen af wat ze bedoelden met "Mayhem is met de 18e plaat bezig". Ik ken geen 17 eerdere hoor... Maar verder, best OK. kaaannibaaal korrpss Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het was wel een aardige mix, maar om nu te zeggen diepgaand... Hatsjikidee! |
|
Die monnik bij Candlemass (als ik mij niet vergis) Wat een heersch kerel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: lol ja, 18? Dat kereltje van 13 jaar kon wel aardig spelen vond ik. Mayhem was grappig "I can still make a carrere-change and sell signed pigletheads" signature |
|
Argh... mijn pc-videorecorder blijft gaar, om een of andere reden is de opname niet goed gegaan, en aangezien ik pas om +/- 22:20 thuis was kon ik hem pas op dat moment opnieuw aanzetten. Ik mis dus ongeveer de eerste 25 minuten .. |
|
ook niet gezien... de eerste minuten , was nog Heerenveen was wel grappig hoe die pa van die vermoorde Italiaan gans Europa afgegaan is naar metalconcerten... ben ik lichtjes jaloers om zeg! signature |
|
quote: Ja, ik had ook zoiets van, eh 18? Verder vond ik het aantal fouten relatief laag. |
|
ik denk dat ze enkele bekende bootlegs mee telden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
FUCK. Gemist. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik vond de docu nogal eenzijdig; ik herinner me een interview met Mayhem in de Aardschok waar ze wat dieper op dingen ingingen inzake het christendom als vijand van de eigen oorspronkelijk cultuur; zo'n invalshoek miste ik; al gaat zoiets misschien minder op voor een land als Italie maar mag je wel van een noordeling als Necrobutcher verwachten. Glen Benton was wel ok met zijn spot. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En dan dat gezever over varg en bassist zijn van. Dat bassist zijn van viel reuze mee, dacht ik eigenlijk. |
|
Het enige wat ik écht irritant vond was die priester met z'n hoge stemmetje. "Red deze dwalende zielen...." houd je bek, wereldvreemde kwast Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: en die kerel die al zijn cds gekraakt heeft , ik zou die zeker hebben overgekocht signature |
|
quote: Ik dacht steeds weer dat er een vrouw aan het woord was |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |