IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : MAYHEM on BBC 2 - 24 november Vorige pagina | Volgende pagina
trol
Usericon van trol
Posted 24-11-2005 21:01 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Oh, u ferme heerser!
Alvast bedankt

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-11-2005 22:18 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL het zat eraan te komen: "...Slayer, one of the most successful death metal bands..."

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 24-11-2005 22:22 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Het gaat weer nergens over! Geheimzinnige stem: 'in 1993 three kids in california were listening ..blabla'

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-11-2005 22:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oh, dan zet ik de tv ook even aan. Spannend.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-11-2005 22:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 november 2005 20:56 schreef Valorian het volgende:
Ik zal proberen het op te nemen, dan online gooien en dan mag iemand anders het downloaden en ombouwen tot een torrent

Zet hem anders even op rapidshare, kan iedereen die t wil downloaden...

Inhoudelijk valt het me ook nogal tegen ja. Wat interesseren die domme italiaanse ettertjes me nou?
Glen Benton is wel lekker droog trouwens hehehe

Zenial

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-11-2005 22:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Klote teringtiefuszooi, waarom moet ik juist NU de doggysitter uithangen !!! Fuck ! uitgerkend hier kan ik die BBC2 niet krijgen

Fuck the world and fuck you

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 24-11-2005 22:46 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 22:40 schreef mental het volgende:
Klote teringtiefuszooi, waarom moet ik juist NU de doggysitter uithangen !!! Fuck ! uitgerkend hier kan ik die BBC2 niet krijgen

IK kan hier bbc2 ook niet ontvangen hoor.
Ik hoop dat er over een tijdje dit nog ergens te downloaden is.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-11-2005 22:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Als ik nu thuis had gezeten dan had ik het kunnen zien.maar nee...ik moest weer iemand uit de problemen helpen. bah. ik wordt weer gewoon egoist.

Fuck the world and fuck you

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-11-2005 22:56 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die paar moorden van "satanisten", jemie.

Er werden en worden meer mensen gedood in de naam van god, hehe. Wat een gezeur.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-11-2005 23:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik vraag me af wanneer ze de hip hop scene en moorden gan onderzoeken...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2005 23:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vond het best een genuanceerde docu. ok, héééééél veel aandacht voor "tha killings", maar ze lieten ook intelligente mensen aan het woord.

signature

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2005 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat was allemaal best leuk, toch? Eens kijken hoeveel mensen ik hier morgen op het werk over aan het ruziën kan krijgen.

Ik vond het inhoudelijk redelijk; Slayer & death metal, OK, blijft lastig, maar ze hebben black- en death metal niet door elkaar gehaald en da's heel wat. Ik vraag me alleen af wat ze bedoelden met "Mayhem is met de 18e plaat bezig". Ik ken geen 17 eerdere hoor...
Maar verder, best OK. kaaannibaaal korrpss

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-11-2005 23:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Het was wel een aardige mix, maar om nu te zeggen diepgaand...

Hatsjikidee!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-11-2005 23:06 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Die monnik bij Candlemass (als ik mij niet vergis) Wat een heersch kerel.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2005 23:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 23:04 schreef M. het volgende:
Dat was allemaal best leuk, toch? Eens kijken hoeveel mensen ik hier morgen op het werk over aan het ruziën kan krijgen.

Ik vond het inhoudelijk redelijk; Slayer & death metal, OK, blijft lastig, maar ze hebben black- en death metal niet door elkaar gehaald en da's heel wat. Ik vraag me alleen af wat ze bedoelden met "Mayhem is met de 18e plaat bezig". Ik ken geen 17 eerdere hoor...

lol ja, 18?

Dat kereltje van 13 jaar kon wel aardig spelen vond ik.
Mayhem was grappig "I can still make a carrere-change and sell signed pigletheads"

signature

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-11-2005 23:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Argh... mijn pc-videorecorder blijft gaar, om een of andere reden is de opname niet goed gegaan, en aangezien ik pas om +/- 22:20 thuis was kon ik hem pas op dat moment opnieuw aanzetten. Ik mis dus ongeveer de eerste 25 minuten ..

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2005 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook niet gezien... de eerste minuten , was nog Heerenveen

was wel grappig hoe die pa van die vermoorde Italiaan gans Europa afgegaan is naar metalconcerten... ben ik lichtjes jaloers om zeg!

signature

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-11-2005 23:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 23:04 schreef M. het volgende:

Ja, ik had ook zoiets van, eh 18? Verder vond ik het aantal fouten relatief laag.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-11-2005 23:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik denk dat ze enkele bekende bootlegs mee telden...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-11-2005 23:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

FUCK. Gemist.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-11-2005 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 november 2005 22:56 schreef Oud Vuil het volgende:
Die paar moorden van "satanisten", jemie.

Er werden en worden meer mensen gedood in de naam van god, hehe. Wat een gezeur.

Ik vond de docu nogal eenzijdig; ik herinner me een interview met Mayhem in de Aardschok waar ze wat dieper op dingen ingingen inzake het christendom als vijand van de eigen oorspronkelijk cultuur; zo'n invalshoek miste ik; al gaat zoiets misschien minder op voor een land als Italie maar mag je wel van een noordeling als Necrobutcher verwachten.

Glen Benton was wel ok met zijn spot.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-11-2005 23:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dan dat gezever over varg en bassist zijn van. Dat bassist zijn van viel reuze mee, dacht ik eigenlijk.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2005 23:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het enige wat ik écht irritant vond was die priester met z'n hoge stemmetje. "Red deze dwalende zielen...." houd je bek, wereldvreemde kwast

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2005 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 23:22 schreef M. het volgende:
Het enige wat ik écht irritant vond was die priester met z'n hoge stemmetje. "Red deze dwalende zielen...." houd je bek, wereldvreemde kwast

en die kerel die al zijn cds gekraakt heeft , ik zou die zeker hebben overgekocht

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-11-2005 23:23 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 23:22 schreef M. het volgende:

Ik dacht steeds weer dat er een vrouw aan het woord was

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com