|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmz, heb het opgenomen dadelijk ff kijken. Bazzio Attacks!!! |
|
gayhem |
|
KUT! Vergeten... **Hoopt op iemand die het op Rapidshare gaat gooien** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, hij was verrassend charmant. |
|
quote: Ik vond hem een beetje kinderachtig... Hatsjikidee! |
|
Nou één van die onderzoekers heeft wel egzegd dat het niet de muziek is die deze mensen maakt, maar dat het bepaalde mensen zijn met een bepaalde achtergrond die zich laten beïnvloeden door deze muziek. Zo zijn er miljoenen metal fans die geen vlieg kwaad doen maar er zijn gewoon een paar rotte appels. Verder, wie was die kerel in dat gewaad? Een christelijke metal pastoor ofzo? |
|
Er werd ook gezegd dat veel mensen die metal luisteren een achtergrond van isolatie, vervreemding, depressie, ... hebben. T'is allemaal relatief te noemen It's all for teh metal man signature |
|
quote: HAHAHHAHAHAHAH wat een grap. Achterlijke botmongool. |
|
mensen die in echt in satan geloven sporen gewoon niet. |
|
quote: beetje sarcasme moet kunnen toch |
|
quote: Ik ben jaren met de trein naar school geweest, wat vertel jij nu allemaal??? signature |
|
Ja en gelukkig was die grap nog nooit gemaakt. Edit: @ Morghodius dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-11-2005 0:09] |
|
quote: flauw! |
|
vet EVIL die uitspraken van dissection , docu viel me allemaal wel mee... in ieder geval hebben beide partijen even veel het woord gehad denk ik. en verder jammer voor die kids die het allemaal serieus nemen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Staat het al ergens online? |
|
quote: blijkbaar betekent sporen nog iets anders... ja , erg evil! signature |
|
quote: http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/this_world/default.stm asjeblieft schat, en nu niet meer klagen dat ik je nooit wat geef Ik denk dat het volgende week online staat gezien de vorige aflevering nu online staat voor video. |
|
quote: quote: |
|
quote: |
|
heb het opgenomen , zal straks eens kijken .................. |
|
Ik vond het een redelijk goede documentaire. Zoals te verwachten zaten er kleine foutjes in maar goed. Ik vond zeker dat het verhaal van 2 kanten werd bekeken en het was echt niet zo dat onze muziek alleen maar afgeschilderd werd als zijnde slecht. Het was ook te verwachten dat er geen diepgaande interviews afgenomen konden worden (las iemand hierover klagen). De docu duurt 1 uur waarin veel info word gestopt, dan zijn uitgebreide interviews onmogelijk....logisch. Al met al een typische BBC documentaire welke wel degelijk goed doordacht in mekaar was gezet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Oooooooooooooohhh... Dus dát is nou sarcasme! Goh, heb ik me toch jarenlang van de verkeerde humor bediend. Thanks! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
die mensen hadden het zo wie zo gedaan nu was het in de black metal (satanisme) anders waren het godsdienstwaanzinigen geworden. enige wat ik wel raar vind is omdat dit aan metal(muziek) gerelateert word en slayer processen krijg e.c. terwijl er meer moorden in de naam van god en Jezus worden gepleegt en d'r is nog geen kerk aangeklaagt( mischien wel maar dat hoor je niet igg). Had die ene bandlid van mayhem niet gelijkt heel mayhem neer kunnen knallen waren we daar vanaf. |
|
quote: Hahahaha wow wat een stoere uitspraken weer. Heb je zo'n last van mayhem ja? Verder vond ik de docu maar redelijk saai. Jammer dat het vooral over die italianen ging. Van mij hadden ze het uur mogen vullen met bandleden interviews en concertopnames Zenial |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |