|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, dat viel nog goed mee. Best een goed documentaire waar verschillende partijen ruime de kans kregen om aan het woord te komen...sommigen al wat intelligenter dan de ander Buiten wat lacunes die enkel voor metal-"kenners" wat kunnen opvallen en de korte duur een geslaagde docu. Zelfs het oprakelen van Varg zijn capriolen vond ik hier zowaar relevant. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vraag me af in hoeverre een reportage aangaande psychische gevolgen c.q. sociopathisch gedrag in verband met Metal überhaupt relevant is. |
|
quote: Ik niet Suck my piss |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
quote: Prima, heb je een FTP ofzo? Of een andere manier waarop ik je het bestand kan opsturen; het is 2 gb groot, geloof ik. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Heeft iemand em upgeload ergens? |
|
op een Cd cover van Mayhem hebben ze de foto van een dode bandlid geplaatst de zelfmoord ge pleegd heeft..... |
|
OHHHHHHHHHH NEEEEE??? ECHT?>?T??T??T? WTFOMG:O:O:O:O |
|
quote: Ik moest wel heel hard huilen toen ik dat voor het eerst hoorde hoor. ik vraag me af..... zou hij wel echt zelfmoord hebben gepleegd??mischien is hij wel VERMOORD door de medebandelen om zo een mooi hoes te hebben. Zouden we Peter R.Devries er niet op af moeten sturen. |
|
quote: This is Zodiac speaking... |
|
Ja, Dead had echt zelfmoord gepleegd en kort na zijn dood heeft iemand een foto van zijn lijk gemaakt... |
|
betrouwbare bronnen hebben mij verteld dat hij zelf de foto had gemaakt |
|
Nee echt? Van wie heb je dat gehoord dan? Volgens mij wordt je een beetje in de maling genomen meisje... This is Zodiac speaking... |
|
dit is de site waar ik het vandaan heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Mayhem het staat ergens in het midden dacht ik. |
|
wikipedia hahahaahha dat is onzin man! |
|
dit is die voorkant http://katatonia.musica.mustdie.ru/dead.jpg |
|
quote:echt heel aardig van je dat je dat ons verteld maar dat is toch redelijke algemen kennis hoor. ook is al redelijk bekend dat euronymus reeds dood is en dat "Varg Vikernes" de dader was. |
|
quote: oww wist ik veel.. |
|
quote: NEE!! wat hoor ik nu toch allemaal weer voor nieuws, nu stort mijn wereld in... This is Zodiac speaking... |
|
euronymous was een fictief persoon en dead was student grimeur... toch .... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: tsja, iemand moest het je toch een keer zeggen he..... |
|
quote: Vehehehet man. Ik las daar ook dat Freddie Mercury dood is. Dat wist ik dus echt nog niet. Meesterlijke site. Bedankt! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb zijn snor op sterk water, echt waar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |