IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : MAYHEM on BBC 2 - 24 november Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-11-2005 20:53 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Echt niet. Zwaar van de kinderachtige, dat zijn ze.

Gelukkig heb ik Mayhem nooit zo geweldig gevonden en dus heb ik nooit de drang gehad om ze live te bekijken.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-11-2005 2:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Zo, dat viel nog goed mee. Best een goed documentaire waar verschillende partijen ruime de kans kregen om aan het woord te komen...sommigen al wat intelligenter dan de ander
Buiten wat lacunes die enkel voor metal-"kenners" wat kunnen opvallen en de korte duur een geslaagde docu.
Zelfs het oprakelen van Varg zijn capriolen vond ik hier zowaar relevant.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-11-2005 9:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vraag me af in hoeverre een reportage aangaande psychische gevolgen c.q. sociopathisch gedrag in verband met Metal überhaupt relevant is.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-11-2005 11:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 november 2005 9:27 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een reportage aangaande psychische gevolgen c.q. sociopathisch gedrag in verband met Metal überhaupt relevant is.

Ik niet

Suck my piss

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-11-2005 11:54 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bazzio Attacks!!!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-11-2005 12:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 11:41 schreef skullfuck het volgende:
Ik niet

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 28-11-2005 13:31 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2005 14:50 schreef Aaaarco het volgende:
als el chulo me die files bezorgd wil ik t geluid wel recht zetten, een menu'tje en chapters erin gooien en er een torrent van maken

Prima, heb je een FTP ofzo? Of een andere manier waarop ik je het bestand kan opsturen; het is 2 gb groot, geloof ik.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 25-12-2005 17:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Heeft iemand em upgeload ergens?

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 02-05-2006 12:20 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

op een Cd cover van Mayhem hebben ze de foto van een dode bandlid geplaatst de zelfmoord ge pleegd heeft.....

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2006 12:21 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

OHHHHHHHHHH

NEEEEE???

ECHT?>?T??T??T? WTFOMG:O:O:O:O

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:20 schreef #scargirl# het volgende:
op een Cd cover van Mayhem hebben ze de foto van een dode bandlid geplaatst de zelfmoord ge pleegd heeft.....

Ik moest wel heel hard huilen toen ik dat voor het eerst hoorde hoor.

ik vraag me af..... zou hij wel echt zelfmoord hebben gepleegd??mischien is hij wel VERMOORD door de medebandelen om zo een mooi hoes te hebben. Zouden we Peter R.Devries er niet op af moeten sturen.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 02-05-2006 12:32 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:20 schreef #scargirl# het volgende:

This is Zodiac speaking...

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 02-05-2006 12:33 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

Ja, Dead had echt zelfmoord gepleegd en kort na zijn dood heeft iemand een foto van zijn lijk gemaakt...

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2006 12:34 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

betrouwbare bronnen hebben mij verteld dat hij zelf de foto had gemaakt

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 02-05-2006 12:35 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Nee echt? Van wie heb je dat gehoord dan? Volgens mij wordt je een beetje in de maling genomen meisje...

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 02-05-2006 12:35 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

dit is de site waar ik het vandaan heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Mayhem
het staat ergens in het midden dacht ik.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2006 12:36 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

wikipedia hahahaahha
dat is onzin man!

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 02-05-2006 12:38 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:35 schreef #scargirl# het volgende:
echt heel aardig van je dat je dat ons verteld maar dat is toch redelijke algemen kennis hoor.

ook is al redelijk bekend dat euronymus reeds dood is en dat "Varg Vikernes" de dader was.

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 02-05-2006 12:39 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:36 schreef ouwe het volgende:
wikipedia hahahaahha
dat is onzin man!

oww wist ik veel..

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 02-05-2006 12:40 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:38 schreef attila_de_hun het volgende:
echt heel aardig van je dat je dat ons verteld maar dat is toch redelijke algemen kennis hoor.

ook is al redelijk bekend dat euronymus reeds dood is en dat "Varg Vikernes" de dader was.

NEE!! wat hoor ik nu toch allemaal weer voor nieuws, nu stort mijn wereld in...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2006 12:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

euronymous was een fictief persoon en dead was student grimeur... toch ....

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:40 schreef Zodiac het volgende:
NEE!! wat hoor ik nu toch allemaal weer voor nieuws, nu stort mijn wereld in...

tsja, iemand moest het je toch een keer zeggen he.....

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 12:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 12:35 schreef #scargirl# het volgende:

Vehehehet man.

Ik las daar ook dat Freddie Mercury dood is. Dat wist ik dus echt nog niet.

Meesterlijke site.

Bedankt!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-05-2006 13:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb zijn snor op sterk water, echt waar

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com