|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Logisch dat het veel over die Italianen ging. Dat voorval was de hele opzet van deze documentaire. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
pfff en dan toch reageren Fuck the world and fuck you |
|
ik reageer omdat ik het programma gezien heb en vertel dan m'n mening. Ken mayhem muzikaal verder niet wel veel artikelen overgelezen, maar mag toch concluderen als je mede band leden neer knalt dat je niet helemaal normaal bent. en idd ik vind het geweldige kut muziek. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: klinkt raar bedoel kep geen cd's van ze. |
|
Voor de mensen die het gemist hebben; het word vast nog wel eens herhaald. Bij de EO ofzo... |
|
quote: Ik vond het niet zo positief als jij nu schetst; vooral die reli gasten hadden werkelijk niets zinnigs te melden. Het kale jochie had nog wat zinnigs te melden hoe simpel relativerend ook, maar Necrobutcher viel me vies tegen. Verder heb ikzelf hier een docu liggen dat door een metalprogramma gedaan is, wat veel sneller dieper gaat en een veel reeeler beeld neerzet dan hier het geval is. Wat een gelul dat metal en satanisme onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Ik heb BBC er dan ook over gemaild dat ze er meer uit hadden kunnen halen dan hier gedaan is. quote: Andre heb je het nu over Mayhem ivm mede bandleden neerknallen? Neersteken weet ik wel en zelfmoord via afknallen ook maar mede bandleden neerknallen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: AndreV heeft duidelijk geen idee waar ie het over heeft en moet gewoon z'n bek houden Zenial |
|
quote: Maak je geen zorgen, ze hebben vast nog 10.000 andere fanboy mailtjes gekregen. quote: Je valt nu over woordjes terwijl je dondersgoed weet wat hij bedoelde. Of wou je zeggen dat wanneer je iemand meermalen neersteekt dat je dan WEL spoort? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wou je zeggen dat je spoort als je de band mayhem beoordeelt op het gedrag van varg vikernes? Zenial |
|
quote:Hebben die Reli gasten dan uberhaupt ooit wel eens iets zinnigs te zeggen? En Necrobutcher, heb je die ooit wel eens normaal gezien? Het ging toch wel verder dan dit. Op het eind kwam er zelfs een soort eindconclusie dat er miljoenen mensen deze muziek luisteren en volkomen normaal zijn. De afwijkenden hadden vaak al voordat ze met deze muziek in aanraking kwamen problemen van allerlei soort. De muziek word dan ook niet gezien als kwaadaardig zoals die vent in pak zei. Het zijn diegenen die al zwak staan en dus gevoeliger zijn voor invloeden van buitenaf (in dit geval de muziek) die de grootste afwijkingen vertonen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-11-2005 13:10] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik wil het ook zien verdomme, staat die zooi nou al eens online of wat ?!? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Of je dan spoort weet ik niet, mentale stabiliteit en beoordelen op gebrekkige informatie zijn geen gerelateerde zaken. Waar ik op doelde is dat hij zijn betoog beter met iets wezenlijks onderuit kon halen i.p.v. over de moordwapens te vallen (wat er in feite helemaal niet toe doet). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat loop jij nou te lullen? quote: AndreV zegt al tig docu's erover gezien te hebben en misschien wist hij iets dat ik gemist had. Zou jij mij -en ev. anderen- geen woorden in de mond willen leggen AUB DANKJEWEL?!? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, ja. Klets je nu maar uit heilige boontje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij denkt echt dat je het beter weet he? Je zou mensen eens in hun waarde kunnen laten mbt hun mening en beweegredenen; maw niet op de persoon spelen en ontopic posten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Argh BITCHFIGHT !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee. Daarvoor heb je twee bitches nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ontopic bitch! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Chelman THE master ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Veel plezier samen, maar het is mooi geweest; ONTOPIC! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jaja, nu ineens de mod wer uithangen, he ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor de derde keer ondertussen; ONTOPIC! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja meester. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |