IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : MAYHEM on BBC 2 - 24 november Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-11-2005 11:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Logisch dat het veel over die Italianen ging. Dat voorval was de hele opzet van deze documentaire.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 25-11-2005 11:30 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 11:04 schreef Zenial het volgende:
Hahahaha wow wat een stoere uitspraken weer. Heb je zo'n last van mayhem ja?

Verder vond ik de docu maar redelijk saai. Jammer dat het vooral over die italianen ging. Van mij hadden ze het uur mogen vullen met bandleden interviews en concertopnames

Opzich niet maar ik vind het wel een stelletje mafkezen ben blij dat ik dit soort debielen niet naast me heb wonen.

Vond het opzich ook niet heel interesant kep tich van dit soort doc. gezien.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 11:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

pfff en dan toch reageren

Fuck the world and fuck you

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 25-11-2005 11:43 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

ik reageer omdat ik het programma gezien heb en vertel dan m'n mening.

Ken mayhem muzikaal verder niet wel veel artikelen overgelezen, maar mag toch concluderen als je mede band leden neer knalt dat je niet helemaal normaal bent.

en idd ik vind het geweldige kut muziek.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2005 11:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 11:43 schreef AndreV het volgende:
Ken mayhem muzikaal verder niet

en idd ik vind het geweldige kut muziek.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 25-11-2005 12:00 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 11:57 schreef Chelman het volgende:

klinkt raar

bedoel kep geen cd's van ze.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-11-2005 12:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Voor de mensen die het gemist hebben; het word vast nog wel eens herhaald. Bij de EO ofzo...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 12:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2005 9:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vond het een redelijk goede documentaire. Zoals te verwachten zaten er kleine foutjes in maar goed. Ik vond zeker dat het verhaal van 2 kanten werd bekeken en het was echt niet zo dat onze muziek alleen maar afgeschilderd werd als zijnde slecht. Het was ook te verwachten dat er geen diepgaande interviews afgenomen konden worden (las iemand hierover klagen). De docu duurt 1 uur waarin veel info word gestopt, dan zijn uitgebreide interviews onmogelijk....logisch.
Al met al een typische BBC documentaire welke wel degelijk goed doordacht in mekaar was gezet.

Ik vond het niet zo positief als jij nu schetst; vooral die reli gasten hadden werkelijk niets zinnigs te melden. Het kale jochie had nog wat zinnigs te melden hoe simpel relativerend ook, maar Necrobutcher viel me vies tegen.

Verder heb ikzelf hier een docu liggen dat door een metalprogramma gedaan is, wat veel sneller dieper gaat en een veel reeeler beeld neerzet dan hier het geval is. Wat een gelul dat metal en satanisme onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Ik heb BBC er dan ook over gemaild dat ze er meer uit hadden kunnen halen dan hier gedaan is.

quote:
Op 25 november 2005 11:43 schreef AndreV het volgende:
...
Ken mayhem muzikaal verder niet wel veel artikelen overgelezen, maar mag toch concluderen als je mede band leden neer knalt dat je niet helemaal normaal bent.
...

Andre heb je het nu over Mayhem ivm mede bandleden neerknallen? Neersteken weet ik wel en zelfmoord via afknallen ook maar mede bandleden neerknallen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2005 12:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 november 2005 12:50 schreef Mutilator het volgende:
Andre heb je het nu over Mayhem ivm mede bandleden neerknallen? Neersteken weet ik wel en zelfmoord via afknallen ook maar mede bandleden neerknallen

AndreV heeft duidelijk geen idee waar ie het over heeft en moet gewoon z'n bek houden

Zenial

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2005 13:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Ik heb BBC er dan ook over gemaild dat ze er meer uit hadden kunnen halen dan hier gedaan is.

Maak je geen zorgen, ze hebben vast nog 10.000 andere fanboy mailtjes gekregen.

quote:

Je valt nu over woordjes terwijl je dondersgoed weet wat hij bedoelde. Of wou je zeggen dat wanneer je iemand meermalen neersteekt dat je dan WEL spoort?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2005 13:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 november 2005 13:06 schreef Chelman het volgende:
Je valt nu over woordjes terwijl je dondersgoed weet wat hij bedoelde. Of wou je zeggen dat wanneer je iemand meermalen neersteekt dat je dan WEL spoort?

Wou je zeggen dat je spoort als je de band mayhem beoordeelt op het gedrag van varg vikernes?

Zenial

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-11-2005 13:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Ik vond het niet zo positief als jij nu schetst; vooral die reli gasten hadden werkelijk niets zinnigs te melden. Het kale jochie had nog wat zinnigs te melden hoe simpel relativerend ook, maar Necrobutcher viel me vies tegen.

Verder heb ikzelf hier een docu liggen dat door een metalprogramma gedaan is, wat veel sneller dieper gaat en een veel reeeler beeld neerzet dan hier het geval is. Wat een gelul dat metal en satanisme onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Hebben die Reli gasten dan uberhaupt ooit wel eens iets zinnigs te zeggen? En Necrobutcher, heb je die ooit wel eens normaal gezien?
Het ging toch wel verder dan dit. Op het eind kwam er zelfs een soort eindconclusie dat er miljoenen mensen deze muziek luisteren en volkomen normaal zijn. De afwijkenden hadden vaak al voordat ze met deze muziek in aanraking kwamen problemen van allerlei soort. De muziek word dan ook niet gezien als kwaadaardig zoals die vent in pak zei. Het zijn diegenen die al zwak staan en dus gevoeliger zijn voor invloeden van buitenaf (in dit geval de muziek) die de grootste afwijkingen vertonen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-11-2005 13:10]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 13:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik wil het ook zien verdomme, staat die zooi nou al eens online of wat ?!?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2005 13:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 13:07 schreef Zenial het volgende:
Wou je zeggen dat je spoort als je de band mayhem beoordeelt op het gedrag van varg vikernes?

Of je dan spoort weet ik niet, mentale stabiliteit en beoordelen op gebrekkige informatie zijn geen gerelateerde zaken.

Waar ik op doelde is dat hij zijn betoog beter met iets wezenlijks onderuit kon halen i.p.v. over de moordwapens te vallen (wat er in feite helemaal niet toe doet).

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2005 13:06 schreef Chelman het volgende:
Maak je geen zorgen, ze hebben vast nog 10.000 andere fanboy mailtjes gekregen.

Wat loop jij nou te lullen?

quote:

AndreV zegt al tig docu's erover gezien te hebben en misschien wist hij iets dat ik gemist had. Zou jij mij -en ev. anderen- geen woorden in de mond willen leggen AUB DANKJEWEL?!?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2005 13:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 13:25 schreef Mutilator het volgende:
AndreV zegt al tig docu's erover gezien te hebben en misschien wist hij iets dat ik gemist had. Zou jij mij -en ev. anderen- geen woorden in de mond willen leggen AUB DANKJEWEL?!?

Ja, ja. Klets je nu maar uit heilige boontje.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2005 13:27 schreef Chelman het volgende:
Ja, ja. Klets je nu maar uit heilige boontje.

Jij denkt echt dat je het beter weet he? Je zou mensen eens in hun waarde kunnen laten mbt hun mening en beweegredenen; maw niet op de persoon spelen en ontopic posten.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 13:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Argh BITCHFIGHT !!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2005 13:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 13:33 schreef mental het volgende:
Argh BITCHFIGHT !!!

Nee. Daarvoor heb je twee bitches nodig.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ontopic bitch!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 13:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 13:34 schreef Chelman het volgende:
Nee. Daarvoor heb je twee bitches nodig.

Chelman THE master !

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2005 13:36 schreef mental het volgende:
Chelman THE master !

Veel plezier samen, maar het is mooi geweest; ONTOPIC!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 13:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jaja, nu ineens de mod wer uithangen, he ?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2005 13:46 schreef mental het volgende:
jaja, nu ineens de mod wer uithangen, he ?

Voor de derde keer ondertussen; ONTOPIC!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-11-2005 13:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ja meester.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com