|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
de snor van scargirl op sterk water???? geil! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nee die hivsnor van fred natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o fred van mayhem? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
scargirl, voor 20 euro mag je die cd van mij kopen. Doe ik er gratis een stukje hersen bij. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: ik heb geen eens een snor. wahaha |
|
quote: weet je zeker dat je die intieme details hier ten tonele wil spreiden? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ontopic aub The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
necrobutcher had toch een snor? ... zo pfff net op tijd weer ontopic In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nee.. |
|
what the fuck? waarom? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 02-05-2006 17:31] |
|
Jaja Kevin.. Sapperloot! Euronymous is dood! |
|
fuck, dit doet me denken aan de keer dat m'n ouders me vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Ik heb even een emotioneel moment nu, ja. |
|
Dani filth leeft gelukkig nog hoor!! |
|
Ontopic! Heeft iemand deze uitzending trouwens op .mpeg oid? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, wel op video. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |