|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nogal domme uitspraak. Je kan niet alle black metal luisteraars over 1 kam scheren. Zeg dan niets. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub zit op zijn paa-aard. Hub zit op zijn paa-aard. mvg wk10 |
|
En daarmee bedoel je.......? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
laat toch die gast weet niet waar ie het over heeft man Fuck the world and fuck you |
|
quote: Yep maar die reli gasten kwamen er te vaak in voor Wat Necrobutcher betreft; ik herinner me een Mayhem interview in de Aardschok dat ik -toendertijd- behoorlijk doordacht vond overkomen, vandaar mijn hoge verwachting van een Mayhem lid. quote: Je hebt idd wel gelijk denk ik; ik denk dat het idd de meest objectieve conclusie was ook al wordt het vermoorde bassistenjochie als een gelukkig opgevoed kind afgeschilderd; nogal een open deur enerzijds, maar voor velen -vooral die reli's en andere leken- blijkbaar een openbaring. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-11-2005 14:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja iedereen "normaal" behalve dissection Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die Reli-gasten kwamen er inderdaad te vaak in voor...maar dat zal wel zijn omdat het Italie was hahaha. Een doordacht interview met Necrobutcher? Kan ik me niet voorstellen hahahaha. Toegegeven, er werd af en toe een beetje te veel op de zieltjes van de bevooroordeelden ingespeeld, maar in ieder geval niet te veel dat het storend werd. Maar anderzijds werd ook een kapucijner monnik die 30 jaar dat 'beroep' uitoefend aan het woord gelaten en hij zei vol trots de muziek gewoon goed te vinden. Ik denk dus dat beide kanten goed belicht zijn in de korte tijd die beschikbaar was om zo'n documentaire in elkaar te draaien. Bekijk eens de documentaire van Matt Vain over de extreme metal...da's pas met vooroordelen spreken [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-11-2005 15:03] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
iemand al een torrent van gemaakt? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik heb alleen een 2 gigabyte versie en ik mis de eerste 20 minuten, dus ik denk dat beter iemand anders er een torrent van kan maken.. |
|
quote: 2 gig kan je best kleiner divx'en en ik denk dat er niemand anders met een digitale versie is... Zenial |
|
quote: Aha.. wellicht is het dan toch handig om wat ik heb online te krijgen. Ik heb alleen nog geen ervaring met divx-progjes en dergelijke, dus ik moet wel even puzzelen |
|
Ik heb hem ook opgenomen (hoewel ik het achteraf toch niet zo de moeite waard vond). Ik kan hem wel ergens uploaden maar het beeld en geluid lopen net niet synchroon. Iemand enig idee hoe je dit kan verhelpen? Ik had trouwens gehoopt dat het meer over de muziek zou gaan, maar dat bleek niet het geval. Wel een redelijke documantaire voor het overige. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik zou hem graag eens willen zien. |
|
quote: euhm is hij nog wel rebels deze dagen of is het nu gewoon zo'n eenzijdige linkse gilbek die je totaal niet meer kan vergelijken met de ''anti-alles'' Johny Rotten van vroeger ? oude punk is altijd nog het beste anyhoe, ze hadden ildjarn dan aan de mic moeten laten (wat doet die gast deze dagen?) die heeft wel een goeie mening over de zogenaamde black metal scene van deze dagen, en over dat stomme gedoe met afgehakte dierenkoppen gebruiken voor de show |
|
Zou heel vet zijn als iemand em online zou kunnen zetten. |
|
als el chulo me die files bezorgd wil ik t geluid wel recht zetten, een menu'tje en chapters erin gooien en er een torrent van maken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
zet andreV ook meteen recht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou, heb de docu nu vandaag kunnen kijken, ( een maat van me had m al op dvd, helemaal gelukkig, ) en moet zeggen dat het me wel meeviel eigenlijk...die Necrobutcher is een beetje een vage gast, hehehe. De stukken met Benton vond ik ook wel okay...dacht dat ie zou overkomen als een super arrogante gast maar dat viel me mee....en wat een stel kneuzen zeg die lui van die Italiaanse band. Om nog maar te zwijgen van die kale gast die een beetje dapper stond te doen in z'n slaapkamer met z'n gitaar en z'n pentagram zweetbandje hahahahahaha. maar goed..het was toch wel een van de betere docus over extreme metal die ik tot dusver heb mogen aanschouwen. tering, dit is volgens mij m'n langste post ooit hier hehehehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-11-2005 18:20] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik vond dat 13 jarig jochie anders vrij goed, nuchter en verstandig overkomen vergeleken met een hoop oudere lui die te zien waren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Was ie 13 ?!?mmmmmmokay, dat heb ik gemist.nou ja, de alcohol zullen we maar zeggen. Fuck the world and fuck you |
|
Idd!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: klopt, ben ik het met je eens... dissection kwam erg kinderachtig over maar ja, dat heb ik al eerder gemeld hier. laat hun maar in die waan... en ja ach varkenshoofden... "The crowd likes it, if we don't bring them they will miss them etc..." argument was ook maar debiel. van necrobutcher eigenlijk weinig meegekregen had weinig hoogte van die gast. Glen benton had nog wel een aantal zinnige opmerkingen, vooral over die parental advisory sticker... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tering, ja. Die varkenskoppen. Wat een onzin. |
|
nee. die varkenskoppen zijn cool Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |