![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
heb wel eens in bed gepist omdat ik te zat was.... gelukkig nog geen 1 keer m'n eigen bed ![]() ![]() |
|
quote:Ik kan me andere verhalen herinneren. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ja maar dat is wel héél genant ![]() ![]() |
|
Goeie tijden slechte tijden... signature ![]() |
|
Heb je wel in je eigen bed gescheten? ![]() |
|
quote:Jij? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ameland is altijd zat ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Details. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Na het nuttigen van een fles wijn vriendin (inmiddels ex) lopen bestoken met de meest onzinnige smsjes, daarna op chatrooms de meest onzinnige taal uitkramen en er voor zorgen dat ik gebanned ben door chattend Nederland, daarna uit ,t raam gaan hangen en keihard ,t wilhelmus gaan zingen terwijl er een zooi breezers en ander tuig voorbij komt. Vervolgens vanwege TE lui en TE lam te zijn, de lege fles maar van 3 hoog op straat geflikkerd, ipv in de keuken bij de andere lege fust. Dronken zijn oke, maar dronken zijn en je totaal vervelen is ook niet bevordelijk voor je gezondheid. ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
Nou jij bent echt een beest zeg! Als ik jou maar nooit tegenkom in een dronken bui. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik had ook een keer bier gedronken en toen werd ik zo gebanned uit een chatroom omdat ik dingen zei die helemaal niet mochten volgens de regels! ![]() |
|
Als dronken postende ZM-ers geband gaan worden blijven er niet veel over denk ik. ![]() ![]() |
|
Zo dronken van een fles wijn ?? tering dan kun je ook niet echt veel hebben me dunkt... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-02-2006 15:12] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hey op dat soort tijdstippen heb ik zelf teveel drank op om ook maar mijn inloggegevens te herinneren van ZM. Dus laat staan dat ik dan weer hoe ik iemand moet bannen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 05-02-2006 15:12] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Er zijn natuurlijk verschillende catagorieën dronken ZM'ers. Ik noem een Karnivoor. ![]() |
|
quote: Cookie eten, hoef je heel lang niet in te loggen ![]() ![]() |
|
quote: Hey ik probeerde een punt te maken ja? ![]() Of het kan ook zijn dat ik op zulke tijdstippen gewoon nog in de kroeg hang ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ben je dan ook weleens dronken? OM MAAR WEER EENS EVEN ON TOPIC TE GAAN! ![]() |
|
quote: Nou nee de laatste tijd niet meer, misschien eens aangeschoten. Maar om domme dingen uit te halen heb ik geen drank nodig hoor ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: *knikt bevestigend* ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: LOL!!!!! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |