|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga het vanavond allemaal weer meemaken |
|
Stuur hoor, al die zuipverhalen. Alleen, waarom drinkt niemand zich echt dood? Dan doe je het pas goed, anders ben je gewoon laf. |
|
quote: Waarom kan jij dit nog posten dan. DAn ben je zelf ook laf toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik weet ineens waarom ik nog nooit teveel gezopen heb ;-). So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: xWMPiseengreekbeerx don't mistake lack of talent for genius |
|
Met m'n zatte kop een ploeggie van een man of 5 uitdagen tot een knokpartijtje. Kon wekenlang losse lappen tandvlees kauwen. Op zich niet zo erg, maar dit was niet de enige keer... Voor de rest ook zo'n beetje alles wel meegemaakt. Edit; Dronken in een glas pissen, dat op de bar zetten en wachten tot iemand dat pakt was ook best erg. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 16:28] spelfout weggehaald... |
|
Na het nuttigen van 2 kratten bier met z'n tweeen (serieus..) 2 bushokjes platgereden, 1 verkeersbord en een busje geramd. Resultaat: 13.000 gulden schade. Ik reed overigens niet, en kan het me ook nog slechts vaag herinneren. Weet nog wel dat de heren politie me om half 6 's ochtends uit m'n nest haalden. spelfout weggehaald... |
|
Oh, en nog een keer met m'n kwaaie zatte kop voor een kleine 1800 gulden schade in een kroeg aangericht hier. Dat durfde ik later op het bureau nog dapper te ontkennen, maar ik was effe vergeten dat er een paar 100 getuigen bij waren. Resultaat: Schade betaald, 100 gulden boete en een half jaar voorwaardelijk. spelfout weggehaald... |
|
jezus. Varanus heeft z'n topic gevonden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: idd, en dan hebben ze het over de "jeugd van tegenwoordig" They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
wat bezielt men toch? Ok, de wereld is leuker na een halve fles wijn, maar wat is er toch de lol van om zoveel te zuipen dat je de volgende dag niet meer weet wat je gedaan hebt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen heilig boontje, lust op z'n tijd ook wel een glaasje (of meer ), maar ik zorg er wel voor dat ik recht op m'n kruk kan blijven zitten. Iemand hier die mij uit kan leggen wat er nou zo leuk is aan straalbezopen zijn? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Wat zeik je nou? Het is toch grappig om elkaars verhalen te lezen over dronkenmans ervaringen? Heeft niks met stoerdoen te maken. En wat ben je nou aan het zeiken over doodzuipen? Dat heeft er niks mee te maken. Dit is geen 'kijk eens hoeveel ik kan zuipen' topic. Jij drinkt dus zeker nooit? |
|
quote:Ik niet iig. Maar ik sta na 20 glazen bier nog steeds rechtop. Ik wordt dan heus wel op een bepaalde manier dronken, maar ik weet altijd nog wel wat ik doe en dat weet ik de volgende dag ook nog al te goed. Maar uiteraard wordt de grens van het toelaatbare ook wel eens overschreden [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 16:45] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jaja Wat je wel doet als je dronken bent (en zelfs nu, nuchter) is Ik wordT schrijven |
|
quote: Zo! Stoere man! Je mag van geluk spreken dat er geen dode is gevallen. Maar ja, zo'n verhaal doet het altijd goed op feestjes, nietwaar? |
|
quote: Jij staat na 20 glazen nog helemaal rechtop? Sorry hoor, maar als je lichaam al zo gewend aan is aan zo'n onwijze hoeveelheid, klinkt dat in mijn oren al niet eens gezond meer. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hoe doe jij het op feestjes? |
|
aan wie is die vraag gericht? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hehehe 0wn3d..en dat geldt dan ook voor mijzelf..cursusje Nederlands zal mij geen slecht doen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Fuck Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inderdaad. Helaas denken mensen als ze dronken zijn dat ze het recht hebben om mijn avond te vergallen op bijvoorbeeld een concert. Of dat ze leuk zijn. Of dat ze het recht hebben om m'n vriendin lastig te vallen. Jaja, wat is drank toch weer leuk. Jammer dat veel mensen geen leuke tijd zonder drank kunnen hebben. De treurigheid ten top. |
|
quote:Oh Sorry .. die was aan WiMP gericht ... |
|
quote: En je bent je er bewust van dat er ook nog iets tussen helemaal niet en je straalbezopen zuipen zit? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:M'n vrienden staan er soms versteld van hoe nuchter ik kan zijn na een avond goed doorzakken. Maar het is soms ook maar net hoe het valt hoor, maar echt "dronken" wordt ik bijna nooit op een of andere manier. Maar ik ben van mezelf ook al vrij nuchter, misschien is dat de oorzaak Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |