|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Een keer redelijk beneveld tijdens een optreden (voor 14 jarige nirvana punk gothic's etc etc..) stuk of 5 keer over het zelfde effect pedaaltje heen struikelen waardoor het weer opnieuw ingesteld moest worden Vorig weekend nog een blauwe kop gescoord omdat ik had gezegd dat iemands vriendin kanker lelijk was... op dat moment leuk, maar de ochtend erna... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Giseravond een vriendin van me per ongeluk geraakt met een romeinse kaars..gelukkig alleen een brandgat in haar jas... Drank&Drugs + vuurwerk kan best gevaarlijk zijn., SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik heb wel eens een romeinse kaars in mijn oog gehad, maar toen was ik nuchter dus ben ik offtopic. (na een kwartiertje onder de kraan had ik btw nergens meer last van) |
|
Volgens mij heb ik een brandgat in mn tas. Verder heb ik een zwarte duim opgelopen en brande ik telkens -die- duim. Ik heb een beste schram op m'n hand, en ik weet niet waarvan. Een achterzak van een vriend knalde uit elkaar toen er een rotje in belande (niet van mij btw... ). Ennuhm... Oh ja. Ik liep een huis naar binnen terwijl ik dacht dat het een kroeg was, en stond al boven aan de trap. Maar snel weer omgedraait en 'm gesmeert. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 01-01-2006 14:43] Disko Disko Partizani |
|
Ik kreeg die atari gisteren maar niet aan de praat. Best lastig, zo 04.00 s'nachts. |
|
Eens denken. -Meerdere malen naar huis gefietst met een kop die beschilderd was door een benzine stift. KO gaan en dan gevonden worden door je vader. -Met m'n dronken kop al m'n geld aan kermis attracties uitgeven. -Wat ook leuk is. Dat je je eigen bed er onder gekotst hebt en dan naar je broertjes kamer loopt en hem uit z'n bed schopt omdaar verder te slapen. -Een maat en ik besloten met nieuwjaar naar een groot plaatselijk feest te gaan. Zo rond 5 uur s'nachts raakte we elkaar kwijt. Dus ben ik maar lam naar de wc gegaan. 8 uur in de ochtend werd ik wakker, toen ik wakker werd viel het me op dat de hele hal al schoon was en dat de verlichting aanstond, dus ben ik maar naar m'n maat gefietst. Even aan gebeld, komt zijn moeder verbaasd beneden, zei ze: "Wat doe jij hier?! Ik kom hier slapen" En toen ben ik naar boven gelopen en op de grond in slaap gevallen. De volgende ochtend blijkt dat die maat nog drie kwartier in de modder heeft gelegen en was tevens z'n bril kwijt was. -De bus missen, waardoor je 20 km moet gaan lopen. Ik ben 4 uur onder weg geweest. Van 1 tot 5! -Meerdere malen op feesten in slaap vallen en dat dan lui het grappig vinden om even een mooie snor te maken. Niks door hebben en gewoon naar huis fietsen. Oh ja. |
|
|
|
Jemig! Disko Disko Partizani |
|
Ik heb gisteren door m'n hand gestoken, per ongeluk. Ik moest en zou een blik miniworstjes () open krijgen, maar het enige wat er was, was een klein zakmesje. Niet scherp genoeg om het open te snijden, dus heb ik het open moeten hakken. Tot ik langs het blikje schoot, en ik m'n huid vastnagelde aan het aanrecht, precies dat stukje vel tussen duim en wijsvinger. 00ps. |
|
hehe gisteren bij vreugde vuurtje met het hout erop gooien allemaal spijkers in mijn handen gekregen, spijker in m'n schoen gekregen met een brandend blok hout eraan en elke keer te dicht bij het vuur komen waardoor mijn haarpluis bijna de fik in ging ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bah .... vol whisky hangen is niet leuk de dag erna Faustian Spirit of the Earth |
|
Niet mauwen, als je kan zuipen moet je ook de gevolgen kunnen aanvaarden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wel ..... ja eigenlijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Rensykdom kan niet eens fatsoenlijk bier drinken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eerste keer dat ik zat was, was ik bijna van het toen gekraakte GGD-gebouw in EIndhoven afgesprongen :S Dacht dat ik die 4 verdiepinkjes wel kon overbruggen |
|
waarom mislukken die pogingen toch altijd bij goths. |
|
wie is hier de Goth? |
|
Jij voelt je aangesproken dus |
|
quote: Dat zal je leren. Kraken is voor flikkers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vroeger werd ik nog wel eens agressief van drank, op een vredelievende manier die mensen niet altijd begrepen. Tegenwoordig flikker ik alleen om en van dingen af. Toffe dingen doe ik over het algemeen terwijl ik nuchter ben. |
|
quote: Jij en agressief hahaha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
*knuffel* |
|
Lang geleden, in een manisch-depressieve teneerslag een fles vodka gekelderd en op straat gaan liggen... remde een auto voor me, en ging ik vragen aan de bestuurdster of ik nu al te lelijk was om doodgereden te worden... ja... de jeugd... signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |