|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
tellen dingen-missen-door-een-kater ook? Je moeder. |
|
quote: Haha, heb jij een hele waslijst toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zie hier vaak mensen die zo veel vallen met hun fiets door zattegheid, ga zelf heel vaak uit met de fiets en ik heb ik mijn leven mss 2 keer gevallen door zattegheid. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dan heb je niet genoeg gedronken, simpel. |
|
Ik kan na mijn avondje uit in eindhoven na Gadget wel een hele waslijst opnoemen Zal dat ook maar niet uitleggen hoe ik me de volgende morgen voelde hehehe Die avond dus ook 5 keer op de terugweg omgeflikkert met de fiets [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 18-04-2007 18:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Leef je uit! |
|
quote: Ben ooit eens 13km naar huis gefietst na het nuttigen van 11 pints Guinness op eenb folknight en was dan zelfs niet tegen de vlakte gegaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kan me nog 'n keer herinneren dat ik zo lazarus was dat ik de plantenbak voor 't toilet had aangezien..Damn! Hardcore zuipen!! Hell is just the beginning... |
|
quote: DronkenPretSletErvaringen: - slapend van de wc bevrijd moeten worden - aan de verkeerde kerkdeur rammelen en voor zich uit brabbelen dat die deur eerder op de dag toch WEL openging - kleine meisjes tegen het plafond van de docter gooien - 8 afstandbedieningen uitproberen, deze dan boos op de grond gooien en erachter komen dat de cdwisselaar uitstaat - mensen binnenlaten van wie eerst ten stelligste is volgehouden dat diegene nooitendenever meer in huis mogen komen, om de volgende dag achter het gelijk daarvan te komen - de meest sappigste verhalen vergeten die in vertrouwen verteld zijn alleen de eerst genoemde was ik niet bij aanwezig, maar die vond ik zo sterk dattik die toch even moest noemen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 18-04-2007 19:20] |
|
quote: Wellicht kun je hier nog wat uithalen? quote: |
|
00ps... |
|
Haha, die kan er de volgende keer bij: "door excessief alcoholgebruik hersenschade opgelopen en voor de twintigste keer dezelfde post op ZM geplaatst onder invloed van poppers, GHB en een kratje jenever" Nog zo stoere internet warrior. |
|
Allang niet meer goed dronken geweest, dus weinig nieuwe ervaringen. |
|
Alles is beter dan door overmatig drankgebruik een dusdanige hersenbeschadiging oplopen dat je ervoor kiest een Ajax usericon te nemen. En daarna ook nog denken geloofwaardig over te komen als constant-zeikende forumgebruiker. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Er is nog een ding erger dan dat en dat is jezelf 'Y Draig Goch' noemen, jezelf continu als mongolide azijnzuiper ontpoppen en als toppunt van ellende ook nog ontzettend saaie, humorloze reviews schrijven voor een extreem matig webzine. Doe waar je goed in bent, helemaal niks dus. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Waarom zit je hier dan uberhaupt? |
|
quote: Geband op andere fora ^^ |
|
quote: Voornamelijk om op de hoogte te blijven over Feijenoord in het Nederlandse voetbalcompetetietopic. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Als Jenje dat leest. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Heb jij een bepaalde leestekenstoornis ofzo? Jij weet elke zin die je post wel van elke vorm van geloofwaardigheid te ontdoen door ergens willekeurig een raar leesteken te plaatsen of juist weg te laten. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:jij hebt sowieso een stoornis, kan je niet gewoon afsterven, botmongool ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik onthoud mij van elk commentaar tegen jou. Ik ben van mening dat je je niet moet inspannen voor een zak stront. En in die catogerie val jij ruimschoots. Dit gaat over Zakkenvuller uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-04-2007 19:53] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |