|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:nee |
|
quote: Lijkt me sterk dat je het meerendeel van de THC in de rook in je bloedbaan opneemt. Gebeurt met zuurstof nog niet eens. |
|
*vangt rook op* Zonde! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[goedpraatmodus]Edit: Ik geloof trouwens niet dat de hond in kwestie veel binnen heeft gekregen, aangezien hij niet over de longen blowt. Ik bedoel: wanneer er iemand een een wolk wiet je kant op blaast wordt je ook niet gelijk stoned [/goedpraatmodus] |
|
quote: yeah Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Laatst heb ik het gepresteerd om mijn eigen pinpas te blokkeren na een drinkmarathon. Niet zo verstandig dus. |
|
quote:Nounou, wat een ruige ervaring Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ruig niet, maar doe het liever geen 2de keer meer |
|
Langs de pot pissen en er naast op de grond met de broek omlaag in slaap vallen, om vervolgens door de kroegeigenaar + medewerkers eruit gesleept te worden via een opengebroken deur die ik achteraf ook netjes moest betalen is toch wel mijn ergste dronkenmanservaring tot nu toe |
|
Op 5 mei een jaar jaar geleden 2 uur in de bosjes gelegen met mijn zatte hoofd en daarna nog eens 2 uur op de EHBO van het festival terrein. Beetje alles door elkaar gedronken hehe Daarna naar huis gebracht door een groepje vrienden en op bed gelegd en ik schijn 2 uur geslapen te hebben. Daarna hebben ze nog soep voor me gekookt en ben ik weer mee terug gegaan naar het terrein. Kan me er niet zoveel meer van herinneren maar dat is wat me verteld is hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Ben meestal te lam om me ook maar iets te herinneren... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Charmant. |
|
Hehe, zoveel dronkenmans ervaringen heb ik niet. De twee meest erge waren op waldrock na een heleboel bier en vodka besluiten over het hek te klimmen om te plassen (?) en op de terugweg twee hekken mee te nemen, een tent te slopen (de manier om vrouwen te versieren hehe) en weer te gaan slapen. De andere keer was na een concert een fles Smirnoff vodka aanlengen met groene Aldi ranja. Hele fles weggewerkt. Daarna totaal kapot op de gang in slaap gevallen op mijn luchtbedje. De volgende ochtend werd ik wakker omdat een van de huisgenoten op mijn hoofd ging staan. Bleek de kerel waar ik bleef maffen niet verteld te hebben dat ik er lag. Vervolgens om 17.00 op school aankomen (moest van Den Bosch nog naar Zwole) terwijl ik er 12.00 moest zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
Mijn Alfa per total gereden tegen een verboden richtingverkeerspaal signature |
|
Op gitaristen springen, incl. onze eigen |
|
dronken van de fiets vallen en blijven liggen in de berm ( want het lag zo lekker ) vervolgens na een poosje gevonden worden in een diepe coma. |
|
quote: Daar heb ik slechte ervaringen mee met die zooi. Damn wat ben ik daar toch ontzettend dronken van geworden. De volgende ochtend besloten noooooit meer alcohol te drinken, poging faalde Afgelopen Party San ook lichtelijk dronken geweest door het drinken van rum, vodka en cocktails in combinatie met moeheid na 7 lange uren autorijden. Lekker slapen al zittende op de grond in de feesttent mocht niet van een aantal ZM-ers. Toen uiteindelijk naar de tent gegaan, tent kwijt natuurlijk. Na een zoektocht toch nog gevonden (lastig wel), tijdje naar de tent staan staren of het wel de mijne was en pogen te gaan slapen. Toen halverwege de nacht wakker, besloten dat mijn matras niet goed lag en het interieur van de tent opnieuw ingericht (lees: alles eruit gooien, alles er weer in proppen x paar keer). Toen werd ik misselijk en moest ik ook nog eens naar de plee. Met veel moeite de tent weer uit en een toitoi/dixie ondergekotst, toen wilde ik weer tanden poetsen dus ergens in de nacht bij de waterbak gehangen. Uiteindelijk nog even geslapen en de volgende ochtend dacht ik dat ik dood was. En het mooie was dat gewoon iedereen die nacht zo ongeveer dood was gegaan aan de alcohol. De een hebben ze gevonden onder de party tent en in zn tent geflikkerd, de ander lag in een verkeerde tent, weer een ander lag midden op het veld te slapen enz. Waar ik geen trek had in ontbijten met alcohol, hadden zij die wel.. de stoertjes. Toch wel fijn, mensen die je vertellen wat je voor vaags gedaan hebt Gelukkig ben ik niet vaak dronken, maar soms tsjah. |
|
Met het risico de moraalridder uit te hangen... maareuh: quote: Valt dit nou ook onder de lollige dronkemans ervaringen? Ik krijg hier vaak de indruk dat mensen hun domme acties allemaal maar erg grappig vinden, zonder te snappen dat het soms wel flink fout kan gaan. Wie zei hier ook alweer dat auto's wel stoppen als je de straat over steekt? Zenial |
|
Nou Zenial. Ik denk dat je daar zelf wel een antwoord op weet, is het niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Was er iemand in dat verhaal dronken dan? Kan het er niet uithalen. En daarbij, wat Nix zegt |
|
Nee klopt jullie hebben gelijk hoor. *deelt oogkleppen uit* Zenial |
|
quote: Oh, je wilt er eindelijk eens vanaf? Werd tijd I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dankje, die had ik nog niet |
|
quote: Lol! Ik lees dit nu pas. Maar echt dronkemans was dit nou ook weer niet ja. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |