|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dat is het ook niet, wij zaten vrolijk te lachen en werden toch de kerk uit gezet. |
|
Lachen in een kerk, nee, dat kan natuurlijk niet! |
|
Wat voor soort kerk was het? |
|
Geen idee eigenlijk. Zo eentje met van die mensen erin die op van die bankjes zitten enzo... |
|
Swaboelistan dan zeker? |
|
Veganisten? Suck my piss |
|
ja |
|
Je moeder. |
|
quote: ga dan rellen, ook al eens gedaan, nouja verbaal dan. achteraf hoorde ik dat ik te lazerus was om te schreeuwen dat ik eigenlijk in mezelf zat te mompelen al rollend op de grond op een grasveld voor de deur oja en afgelopen maandag in een zatte bui lid geworden van zhtc, zwolse algemene studentenvereniging hehe. had wel wat hulp nodig om dat formulier in te vullen Je moeder. |
|
ik ken iemand die in een dronken bui de zondagochtendkerkdienst verstoorde omdat desbetreffend persoon in de hal piste, en ook nog wat dingen van de muur rukte haha . en ik wou zelf een keer buiten zwemmen (in de winter). rende in mn onderbroekje naar het water, alleen om er achter te komen dat er dus ijs lag... auw casting Stones at Heaven with a Smile |
|
Ik ga niet vertellen wat ik in dronken buien in en rond kerken heb geflikt. Want eigenlijk is het te belachelijk voor woorden spelfout weggehaald... |
|
quote: En ik was ooit in een man-to-man combat situatie verwikkeld toendertijd in Vietnam. Later bleek dat ik verstoppertje speelde in mijn achtertuin. Wat een kut verhaal jaap.. |
|
Achja kerk verhalen, twee jaar geleden met carnaval bij de pastoor aanbellen of ie ons wilde dopen. Zegt hij "Daar moet je een cursus voor volgen" Naar heel lang denken, en er niet uit kunnen komen wat hij nu bedoeld, nog een keer vragen of ie ons wilde dopen, zegt hij weer nee. Daarna vragen of we in de kerk mochten, maar dat mocht ook niet. Toen vroegen we een glaasje water, want mijn maat was plotseling horizontaal gegaan, haha je had die pastoor eens moeten zien rennen, die dacht volgens mij dat die gast dood ging. Daarna vroeg ie of wij ook water wilden, en 5 minuten later stonden we in de deurpost van de pastoor een biertje te drinken. Aardige man trouwens Against God and Government |
|
het schijnt dat ik 5 jaar geleden op wacken de radslag heb gedaan hoorde ik gisteren maar daar kan ik me werkelijk niets meer van herinneren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja, dat weet heel Nederland spelfout weggehaald... |
|
quote:huh?? behalve ik dan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
oja, ook met carnaval 3 jaar geleden. Eerst op de wagen staan en de optocht lopen, lekker aan het pilsen etc. en later alle banden er af halen om ze daarna in de fik te steken. Echt gaaf, totdat de brandweer kwam, die dacht dat de bejaardenwoning in de hens stond. Against God and Government |
|
En met de kermis mijn buur jongen, hij kreeg 10 Euro als ie midden op de grote weg ging schijten, nou zo gezegd zo gedaan, broek op de enkels en gehurkt zitten, de keutel was halve wege en wij opeens keihard schreeuwen dat de politie eraan komt. Die gast gelijk zijn broek op trekken, tot ie tot de ontdekking komt dat hij er nog een keutel had hangen. haha mooie tijden, gelukkig is het over 2 weken weer carnaval. Against God and Government |
|
quote: nouja, wel deur van de kerk dan pfff alcoholvergiftigingen zijn niet leuk Je moeder. |
|
Ah verneukt! Last van, vandaag de dag? What happend?! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 12-02-2006 17:10] Disko Disko Partizani |
|
oh nee toen, 1,5 jaar geleden. niet veel kunnen hebben, 3x zoveel zuipen aan bier en vervolgens nog een fles champagne erachteraan. ging niet helemaal goed. Je moeder. |
|
quote: Hmm kan me nog een avond voor de geest halen dat je net weer begon met drinken en na 2 biertjes al aangeschoten was ofzo. Was met die voute versoekjes avond ofzoiets. Weird. Oja ik na Dynamo vorig jaar zo dronken, thuis aangekomen meteen mijn bed in. Had een logee waar ik me weinig van aantrok, die aan zn lot overgelaten. Halverwege de nacht wakker worden, omkleden. Volgende ochtend goed wakker worden en mezelf afvragen hoe ik mijn bed en de rest van mijn huis zo onder de blubberzooi had gekregen. Met besmeurde kisten aan in bed liggen was toch niet zo´n geweldig idee. |
|
hehe handig Je moeder. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |