|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
1 Battleroar - Age of Chaos 2 Vortex - Welcome to metalland 3 Slough Feg - Atavism 4 Jotenheim - Jotenheim 5 Metal Inquisitor - Doomsday of the heretic 6 Reverend Bizarre - Crush the insects 7 Rising Dust - Rising Dust 8 Judas Priest - Angel of retribution 9 Kalapacs - Keresztes Haboru 10 Lujuria - Unete al Escuadron 11 Thee plague of Gentleman - Primula Pestis 12 Manilla Road - Gates of fire 13 Candlemass - Candlemass 14 Kipelov - Rivers of Time 15 Against Nature - Panoply "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: 2004! |
|
quote: nrke 9. Augury dan maar vervangen door deze: Municipal Waste- Hazardous Mutation Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Dank u ja, die Beecher is prima hoor, hoewel de vorige toch beter is denk ik. Net een tikkeltje hysterischer. |
|
quote:Decapitated is 2006. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En de winnaar is ... Opeth signature |
|
BAH |
|
quote:Hoe komt ie dan nu al in een lijst. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Tsja internet he... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Geen Jesu iig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Homofilie? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:heel leuk die nieuwe van decapitated maar komt pas in 2006 uit dus scrap die maar!!! |
|
quote:dacht het duzz niet bolt thrower-those once loyal staat zeker vaker geplaats en toch een keer 3 a 4 op 1 conclusie BOLT THROWER-THOSE ONCE LOYAL 1 EN 2 OPETH!!! |
|
nee joh NILE is de nr 1! |
|
quote:nee hoor komt niet zo vaak voor als de plaat van bolt thrower!!! |
|
Ik ben lekker de enige die het wél weet Maar goed, het is nog geen 9 januari. 69 lijsten zijn nu verwerkt. Da's in ieder geval al iets meer dan vorig jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vetrouw erop...alle albums die in de eindlijst komen en die niet in mijn bezit zijn..koop ik dan op aanraden van het zmvolk SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Zal ik dan alle 400 (!) genoemde albums maar plaatsen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: doe maar ik koop toch alleen de top 10 wat ik zelf niet heb de rest hmm kan ik dan wel dloaden dan luisteren en dan me eigen selectie koopartikelen selecteren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sigur Rós über allesch |
|
quote: Dan wordt er in ieder geval nog wat aangeschaft... In plaats van die mensen die hun mp3'tjes een plek in de top 10 gunnen zonder er bij stil te staan dat het album officieel nog niet eens uit is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als ik mag kiezen dan orgineel, dat staat veel mooier in je cdkast dan een hoop gebrande ceedeetjes..maar dat is persoonlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ben vrij benieuwd. Ik heb het idee dat de ZMer dit jaar wat minder eensgezind is. Er zijn dan ook geen toppers zoals Behemoth, Enslaved en Marduk vorig jaar. De enige 'grotere' naam die ik in m'n lijst heb ik Taake. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Minder eensgezind dat zeker. Had ik vorig jaar 66 lijsten en een kleine 300 titels verwerkt, dit jaar zit ik op ongeveer hetzelfde aantal lijsten maar dan op 420 verschillende titels! Maar er stijgen wel een paar titels redelijk bovenuit op dit moment. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |