|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
craft - fuck the universe perdition - piaculum hell militia - canonisation of the foul spirit hm dat was het wel, de rest wat ik gekocht heb, is ouder of kut en weer weggedaan. de nieuwe galgeras klonk trouwens wel aantrekkelijk, maar koop hem de 24e wel Je moeder. |
|
van de 2005 releases nieuwe judas priest- Angel Of Retribution Biomechanical- Empires of the world nieuwe Bruce Dickinson Tyranny of Souls’ Meer nieuwe platen heb ik niet gekocht rest is van voor de oorlog [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 19-12-2005 16:17] |
|
Ik ben bang dat ik niet heel veel verder kom dan deze 4: Meshuggah - Catch 33 Porcupine Tree - Deadwing Opeth - Ghost Reveries Roadrunner United - The All Star Sessions en The Beekeeper van Tori Amos, maar die past hier ben ik bang niet bepaald tussen. Tja, voor de rest viel 't me een beetje tegen dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-12-2005 16:35] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Godverdomme, hoe kon ik die vergeten! *gaat lijst aanpassen* |
|
quote:Er was nog iemand die deze plaat in zijn lijst had staan hoor. Laat je er niet door tegenhouden dat er een paar platen geen metal zijn. Wél moet je er 10 hebben wil je lijst meetellen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:QUOTEN aub. Niet aanpassen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jammer maar helaas, dat gaat me niet lukken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Klopt, dat geldt voor vrijwel elke band die erin staat. Maar ja... het is een 2005-lijst he. De enige band waarvan ik nog nooit gehoord had die echt een vermelding waard is vind ik Sons of Jonathas. En dit jaar valt inderdaad best tegen als ik dit vergelijk met een paar toppers die vorig jaar zijn uitgekomen (Iced Earth, Evergrey, Mercenary, Finntroll, Bloodbath, Monstrosity...) Die van Opeth vond ik in 't begin ook iets tegenvallen, maar ik denk dat je'm gewoon iets vaker moet luisteren. Scar Symmetry vind ik trouwens best origineel klinken, anders dan 't standaard Göteborg-geluid wat jij bedoelt. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 19-12-2005 20:21] |
|
Na het horen van Between The Buried And Me ga ik mijn lijstje nog even aanpassen... no text supplied |
|
vette plaat! |
|
2005: het jaar dat James LaBrie, Shadow Gallery, Riverside en Neal Morse Dream Theater een poepie lieten ruiken |
|
Volgens mij ruikt en rondom nichten wel vaker naar stront. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: signature |
|
1.Shining – The Eerie Cold 2.Deathspell Omega – Kenose 3.Sunn O))) – Black One 4.Ulver – Blood Inside 5.Nattefrost – Terrorist 6.Fantomas – Suspended Animation 7.Mournful Congregation – Monad of Creation 8.Ondskapt – Dödens Evangelium 9.Strapping Young Lad – Alien 10.Evoken – Antithesis of Light 11.Obituary – Frozen in Time 12.Pelican – The Fire in our Throats Will Beckon The Thaw 13.Planet AIDS – Apokalyptik AIDS 14.Pentacle – Under The Black Cross 15.Paragon Impure – To Gaius! |
|
ik wist niet dat jij fantomas kende! signature |
|
Wat is dat Planet AIDS trouwens? Ziek ik wel vaker voorbij komen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: een soort ambient... drone black. Erg eigenzinnig. signature |
|
quote:Drone/doom met wat ambient en black invloeden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tuurlijk beste Hypnos! Kben niet zo een narrowminded, enkel naar obscure BM luisterend iemand! Zolang de muziek maar een duistere ondertoon heeft! |
|
Geen hol aan zolang je nuchter bent iig. |
|
quote:Ik vind het zeker geen onaardig stuk muziek. Hun live show is ook best tof. Maar niet iets om altijd aan te zetten. Onder invloed van een wietje of wat truffels is het vast nog gaver. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: kaaik eens aan. Ikke niet wist dat de interesse zich zo breed en wijd strekte. Zovielst zu besser! signature |
|
Mannen, lul niet. Die Planet AIDS is G-E-N-I-A-A-L. Nu die split met D.R.E.P. releasen, klootzakken. |
|
quote:Is dat zo? Wat precies is er dan zo geniaal aan Planet Aids? |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |