|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Klopt. Hij zal de top 50 niet halen vrees ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als de top 10 maar niet gedomineerd wordt door BM dan is het slecht gesteld met ons...hahaha... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Omdat ik persoonlijk nog liever een maand opgesloten zit in een kamer en piratenhits moet aanhoren dan die prullebakherrie..maar dat is persoonlijk heh.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Er staat op dit moment wel degelijk black metal in de top 10! En terecht, er zijn verschrikkelijk goeie bm platen uitgekomen dit jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hmmm nou ja smaken verschillen en gelukkig maar..maar komt er dan geen BM top 10 en een DM top 10 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Die mag je zelf maken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wanneer komt de 2005 lijst uit dan hier..? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dan moet jij eens wat stront uit je oren scheppen; Er zijn dit jaar echt geniale BM platen gereleased. Dan BM je ding niet is ok maar als een genre al jaren weinig tot niets zinnings voortbrengt dan is dat DM wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maak dan een doom top 10 ... daar blijven geniale platen verschijnen, deathmetal is zo afgezaagd dat zelfs de gore daarvan niet leuk meer is ... |
|
Ik denk dat doom de laatste jaren idd stukken ineteressanter is dan death. De originaliteit binnen het death metal genre is echt compleet dood gebloed. Sowieso ging al bijna altijd om zo hard/strak/snel/technisch mogelijk 'spelen' zonder enige vorm van gevoel of diepgang. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Stijlen waarin ik de meeste originaliteit zie zijn de moderne metalcore vormen en de doom (power en heavy meuk er even buiten gelaten daar ik dat de deur niet in laat). Black is ook zo suf als de tering en deathmetal kan mij slechts boeien als ik muziek wil horen waar ik niet bij hoef op te letten .... |
|
Eigenlijk ois gewoon zo'n 80% van alle metal(alle genres) een verzameling van cliche's... |
|
quote:Ik ben geen doom kenner maar volgens mij zit in dat genre idd wel redelijk wat progressie. In de metalcore hoek heb ik ook afgelopen jaar niets vernieuwends gehoord. En black metal heeft het afgelopen jaar best wel wat erg sterke en pakkende schijven uitgepoept. Dat jij het er niet in wilt horen is iets anders. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zoveel goede doom albums zijn er niet uitgekomen afgelopen jaar; Forsaken, Reverend Bizarre, TPOG, Rising Dust en daarnaast verwacht ik veel van de TGOS mini die ik nog niet gehoord heb. Verder nog goede doom uitgekomen dan? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Planet Aids. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jenje is nu druk aan het typen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goede Doomcd's? Moss, Jesu, Pantheist, Yob, Hyatari, Capricorns, Tyranny, ... Genoeg gave Doom dit jaar, meer dan genoeg zelf. |
|
quote:yob, khanate, confessor, tyranny, remembrance, skumring, octavia sperati .... |
|
Earth heeft dit jaar een geniale cd afgeleverd, genaamd 'Hex' |
|
ARGH! Hex helemaal vergeten in mijn jaarlijst!! Hoe kan ik dat nou vergeten!!!!! *whips his own ass with barbed wire* |
|
En Mourning Beloveth niet te vergeten |
|
Die komt niet in mijn top 10 ... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |