|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah man, dat is juist het gave van blekkies, altijd kankeren ze zelf op blek, totdat een non-blekkie er wat van zegt. |
|
quote: Gewoon die laatste van Anaal-Nathrakh (Domine Non Es Dignus) luisteren... dat vinden zelfs DM-stoners bruut & overweldigend. Hell, volgens mij trekt zelfs Jenje dat nog. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Watte? Lurker of Chalice! Dát moeten de doomsters hier eens proberen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Code, Anaal Natpak en Akkerkokkie zijn de enigste blackachtige dingen die mij dit jaar wisten te boeien ... |
|
quote:Ik ga me echt niet aangevallen voelen omdat iemand anders een andere muziek smaak heeft dan ik. Maar als je de BM releases van afgelopen jaar zo gemakkelijk aan de kant schuift en je vraagt dan om de DM releases van vorig jaar; Dan mankeert er echt iets aan je oren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Waar vraag ik om DM releases van vorig jaar? En ik schuif het niet makkelijk aan de kant want ik heb geen enkele BM cd in huis..dus valt er niks te schuiven. Maar ja toen ik begon met metal had je nog geen BM. Misschien dat dat het is,, woon op het platteland heh dus wat de boer niet kent draait ie ook niet hahahaah.. Maar ja ik zal dit jaar eens wat BM platen gaan luisteren en kijken wat ik gemist heb op dat gebied. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
das een goed voornemen je hebt maar een beetje gemist in die 15-20 jaar hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Lijst vol BM, representatief? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:De lijst zit zeker niet vol BM. Kom maar op met je brute death lijst zou ik zeggen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Draconian - Arcane rain fell 2. Fields of the nephilim - Mourning sun 3. The old dead tree - The perpetual motion 4. After forever - Remagine 5. Pantheist - Amartia 6. The eternal - Sleep of reason 7. Rammstein - Rosenrot 8. Novembers doom - The pale haunt departure 9. Swallow the sun - Ghosts of loss 10. The vision bleak - Carpathia if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: Niet dingen uit die lijst van kwelgeest draaien, die is kut. Mijn lijst heerst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ga knikkeren, kleut0r. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog 3 dagen de tijd... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
(he Necrobert: hoeveel geld vraag je om vals te spelen en Jesu op 1 te zetten?) |
|
Valt me echt op hoe weinig mensen Cephalic Carnage- Anamolies, erin hebben staan, dat is echt een geniaal album! |
|
quote:Valt me echt op dat ik van Ghouliette nog geen lijst heb mogen ontvangen. Cephalic Carnage is trouwens zes keer genoemd tot nu toe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wanneer is de sluitingsdatum dan? |
|
8 of 9 januari, geloof ik. [edit]: ah, hiero: "- Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn" [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-01-2006 14:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Daar hebben we het nog wel even over. (Dit soort zaken niet op het forum bespreken graag) Ik mail je m'n banknummer wel ff. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Klopt. Dit weekend kan het nog, daarna is het schlüss. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ah spanks, zal morgen eens kijken dan. |
|
quote:Is goed. |
|
$$$$$$$$$ Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Cryptopsy - Once was not Augury - Concealed Nile - Annihilation of the wicked Atheist - Unquestionable presence re-release Anaal-Nathrakh - Domine Non Es Dignus .... de rest mot ik nog verzinnen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2006 23:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |