|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb alleen dat nummer "Raze" beluisterd. Dat heeft wel *iets*, maar net niet dat geniale wat je aan zou moeten grijpen... |
|
Ik heb hier ook ooit mijn sporen achtergelaten zoals jullie misschien nog wel weten.. Ik kom hier nog wel eens kijken vanwege de cd recenties en concertagenda waarvoor ik bij deze wil bedanken! Gaaf jaar wat mij betreft, veel kwaliteit en originele releases! Hoewel mijn no.1 toch lekkere oldschool blijft. 1. Taake – Doedskvad 2. Opeth – Ghost Reveries 3. Deathspell Omega – Kénôse 4. <Code> - Nouveau Gloaming 5. Porcupine Tree – Deadwing 6. The Mars Volta – Frances The Mute 7. Primordial – The Gathering Wilderness 8. Shining – IV: The Eerie Cold 9. Nevermore – The Godless Endeavour 10. Arcturus – Sideshow Symphonies ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
taake is gay Je moeder. |
|
Black Metal lijst. Zoveel goeds is uitgekomen dit jaar. Vargsang-Throne of the forgotten Brocken Moon-Mondfinsternis Endstille-Nevigator Craft-Fuck the universe Hellsaw-Spiritual twilight Hellveto-In arms of kurpain phantom(plaat van het jaar dacht ik zo) Kaltetod-Leere Lunar Aurora-Mond Nyktalgia-Nyktalgia Pest-In total contempt Sargeist-Disiple of the heinos path Taake-Doedskvad Leviathan-Howl the mockery Baptism-Morbid wings of sathanas 1349-Hellfire And many more. [Dit bericht is gewijzigd door 1349 op 29-12-2005 14:54] |
|
1 The Mars Volta – Frances the mute 2 Between the buried and me – Alaska 3 Thrice - Vheissu 4 Darkane – Layers of lies 5 Opeth – Ghost reveries 6 Death by stereo – Death for life 7 From autumn to ashes – Abandon your friends 8 The Provenance – How would you like to be spat at 9 Blood red throne – Altered genesis 10 Evoken – Antithesis of light Non-metal/rock knallers van dit jaar: Twiztid – Man’s myth Soopa villainz - Furious Insane clown posse - Forgotten freshness 4 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jij? Een jaarlijst? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee, daar doe ik niet aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zie dat je Thrice in je jaarlijst hebt staan. Wat is dat precies voor band? --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2026965 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die Coheed is trouwens ook fucking gaaf. Ik heb hem vorige week vrijdag gekocht. Thrice is begonnen als een kruising tussen hardcore, punk en emo. Maar ze zijn steeds verder gegroeid in hun eigen stijl. Hun laatste album is hun sterkste tot nu toe. De muziek klinkt wat duisterder dan vroeger door lichte invloeden van bands als Isis. Soms erg poppy totdat de zanger heerlijk gefrustreerd achter uit z'n strot komt. Ik denk dat jij het zeker op prijs kunt stellen. Zowel het laatste werk als hun wat oudere werk. Thrice is gewoon vet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ok. Ik ga het eens opzoeken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die was ik helemaal vergeten. Evenals Evoken, zie ik nu. |
|
quote: Shit ja die ben ik helemaal vergeten... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Naglfar - Pariah vergeten... die had er absoluut nog in gemoeten |
|
quote: Te laat, sorry! Jammer! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-12-2005 21:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar kan ik deze lijst meenemen in de eindlijst? Trouwens die SOTS/Nachtmahr split is uit 2004. http://www.zwaremetalen.com/recensie/3315.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gisteren een paar cds gekocht die ook in mijn lijst hadden moeten staan manegarm - vredens tid thyrfing - farssotstider hevein - sound over matter gorefest - la muerte .................. |
|
quote: +1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ja, die kan je meenemen, ik doelde er meer op dat ik vast weer wat anders denk als alles geteld is Jammer van die split, ik had hem als release uit 2005 staan in m'n aanschaflijst Na nog wat extra wikken en wegen, bovenstaande gegevens en twee grote verschuivingen verder is dit het resultaat: 1 Ondskapt - Dödens Evangelium 2 Ulver - Blood Inside 3 Roadrunner United - the All Star Sessions 4 Blood Red Throne - Altered Genesis 5 1349 - Hellfire 6 Helrunar - Frostnacht 7 System of a Down - Hypnotize/Mezmerize 8 Crowbar - Life's Blood For The Downtrodd 9 Strapping Young Lad - Alien 10 Green Carnation - The Quiet Offspring 11 Proctor / Wolversveen - Zwarte Fusie 12 Secrets of the Moon - the Exhibitions 13 Fantômas - Suspended Animation 14 Callenish Circle - Pitch Black Effect 15 Paul Anka - Rock Swings 16 Gojira - From Mars to Sirius 17 Sunn O))) - Black 1 18 Opeth - Ghost Reveries 19 Nine Inch Nails - With Teeth 20 Confessor - Unraveled Net niet gehaald: 21 the Fall of Troy - Doppelganger 22 Antimatter - Planetary Confinement 23 Meshuggah - Catch 33 24 Arcturus - Sideshow Symphonies Jammer genoeg niet de nieuwe Gehenna, Taake, Deathspell Omega en Mörk Gryning kunnen luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jeuj meer Crowbar & Confessor! |
|
quote: Ja, vooral Crowbar is de laatste weken en dagen hard in mijn achting omhoog geschoten, vette plaat! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Haha, Behold...The Arctopus, toch wel een van de vreemste platen (15 min) ooit gehoord Jazz en nog meer jazz gemixt met metal, met de belachelijkste ritme- en toonverschuivingen. Leuk plaatje, ook maar ff aangeschaft. |
|
Daar kwam Barabas een tijdje terug ook mee aanzetten toen hij bij mij langs kwam. Ik moest verplicht een kopietje maken van hem. Ze noemen het zelf warmetal of zo. Het is wel lekker extreem en van de pot gerukt, dat wel (gelukkig niet op een Locust manier). |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |