|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmmz, dat was voor mij echt dé tegenvaller van het jaar. Wat een kutplaat zeg. |
|
quote:Geen sfeer, teveel gepiel en ik mis de echte opeth sound a la Still Life Er komt geen feeling vanaf, doodse plaat |
|
ZEKER niet mee eens. Ghost Reveries is een wereldplaat die bij mij iig nog steeds groeit! Ik denk dat je het gevoel mist van toen alles nog nieuw was, dat je daarom een bepaalde sfeer mist. Of zie ik dat verkeerd? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Kenose is officieel geen mini volgens mij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hmm vreemd, vind juist dat die plaat bij vlagen een behoorlijk jaren '70 sfeertje oproept door het gebruik van een Hammond orgel hier en daar Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Zal em zeker nog eens gaan luisteren, heeft ook aardig wat rondjes gedraaid, maar hij haalt het never nooit niet bij een Still Life of BW Park |
|
quote: Ben ik niet met je eens, Ghost Reveries is qua sfeer ook een hele andere plaat dan Black Water Park en Still Life... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
BWP ben ik met je eens, Still Life heb ik zelf toch een stuk minder mee. Maar zelfs als Opeth het niveau van sommige vorige CDs niet haalt, rossen ze nog altijd met gemak vele andere releases uit de Top 10. Maar aangezien ik vooral bepaalde nummers goed vind en niet de hele CD consistent genoeg, is Ghost Reveries ook niet op de 1e plek geëindigd in mijn lijst. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dat laatste klopt, daarom vind ik hem matig ... |
|
quote: Ik ben niet echt een doomert, maar de laatste platen van Draconian en Mourning Beloveth vind ik steengoed. De laatste Novembers Doom is ook erg gaaf. Uw mening als doomexpert aub? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Draconian vind ik te gothisch aan doen, na enkele luisterbeurten vond ik het een beetje doom versie van trail of tears MB heerscht de pannen van het dak |
|
quote: Check mijn top 10. |
|
quote:staan 2 troppertjes in rest matig |
|
ik doe wel mee, top 13; 1. Ephel Duath - Pain Necessary To Know 2. Gojira - From Mars To Sirius 3. Strapping Young Lad - Alien 4. Between the Buried And Me - Alaska 5. Cave In - Perfect Pitch Black 6. Buried Inside – Chronoclast 7. Burst - Origo 8. Into The Moat - The Design 9. Soilent Green - Confrontation 10. Chimaira - S/T 11. Arch Enemy - Doomsday Machine 12. Sunn 0))) - Black One 13. Gorefest - La Muerte |
|
Waarom zie ik nergens een YOB verschijnen? Een geweldige en unieke plaat! |
|
Nou, post zelf eens een lijstje zou ik zeggen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: nogal ja... |
|
quote:Hehehe, die komt daar zeker in te staan, maar moet nog effe zien wat ik allemaal dit jaar gekocht/gekregen heb ..... |
|
quote: Dat zal best, meneer de doomexpert. |
|
quote:Hey, is een titel die me door een derde is toegedicht |
|
Kan er niks aan doen, ik snap de aantrekkingskracht van doom gewoon niet zo. Het is zoooo traag en monotoon. Maar misschien luister ik gewoon het verkeerde spul. Trouwens, volgens mij word het nu wel erg off-topic in deze thread... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, lijstjes aub. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hop, en on-topic dan maar weer: 1. Strapping Young Lad - Alien 2. Gojira - From Mars To Sirius 3. Opeth - Ghost Reveries 4. Darkane - Layers Of Lies 5. Soilwork - Stabbing The Drama 6. In-Quest - The Comatose Quandaries 7. Hate Eternal - I, Monarch 8. Nile - Annihilation Of The Wicked 9. Hatesphere - The Sickness Within 10. Gorefest - La Muerte 11. Meshuggah - Catch 33 12. Behemoth - Demigod 13. Nevermore - This Godless Endeavor 14. Cryptopsy - Once Was Not 15. Aborted - The Archaic Abattoir Drummer nodig? |
|
quote:= 2004 Zelfs ZM plaat vh jaar in de vorige editie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |