|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag ik je er aan herinneren dat homo`s daar ook onder de douche gingen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ontopic.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een manager die zich uit de naad werkt? Interesting concept... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Felicitaties aan meneer de nieuwe mod alhoewel ik een andere meneer eerder zou aanbevelen maar goed.. succes! Groningen en omgeving nemen het forum over? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2006 22:29] |
|
Wie is het geworden dan? Ik zie geen wijziging namelijk? |
|
quote: Geen idee of ik het mag zeggen, dus eh doe ik het maar niet.. ze zullen het straks wel bekend maken gok ik. |
|
Bij hoofdmod Fire is anders nog geen naam bekend ... |
|
quote: Moet die maar even bij Zillah gaan vragen. |
|
Feiten stoppen de rubriek roddels toch niet.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
edit: tekst niet lief Maar goed, vreumd dan.. als Fire er nog niks van weet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2006 22:44] |
|
Ik zal jullie geruststellen (): ik ben het iig niet geworden Als het idd een kerel is geworden gok ik op Markam (en dus niet karni/burzum, hehe ) |
|
quote:Ghe, De stemmen waren net geteld |
|
Mayo heeft het toch over Groningen? Volgens mij komt Greycloak daar vandaan... Ik gok dus op Greycloak Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Komt Markam uit omgeving Grunn dan? |
|
quote: Nein, Haarlem boppe! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee, dat kan niet. Ik kom uit Maarssen namelijk [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-01-2006 23:04] |
|
Kunnen een weddenaschapje houden? of een gokje wagen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nah dan zeg ik het wel gewoon, Greycloak dus |
|
quote:hahaa Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja geen weddenschapjes meer voor mij, verlies ze toch alleen maar |
|
quote: Jezus Christus.. Als dat waar is... Laat ik mijn mond ook maar houden |
|
Succes GreyCloack |
|
quote: Succes Greycloack. |
|
Ik kan me er wel in vinden. Veel succes ermee, Greycloak. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |