|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zie het al voor me, in iedere topictitel: MUZIEK IS DOOD |
|
Toch skullfuck is mod geweest in de begin jaren van ZM. Hij heeft de ervaring..haha.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
is der al veel concurrentie? hehe Je moeder. |
|
wat zijn de voorwaarden en privileges? signature |
|
quote: Zie eerste pagina, post van Fire. Dat zijn wat dingen waar op gelet wordt. Interesse? Meld je aan dan... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goh, lijkt me leuk.. Oh nee, wacht effe.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: GVD ontopic jij Meld jij je ook maar weer aan. Maar ik denk niet dat jij erdoor komt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik als mod ? Wat een belachelijk idee Mir. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: IDD. En nu ff serieus houden dit topic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Het hele topic an sich is al niet serieus Het is maar goed dat ik veel te hard modereet voor een forum als dit LOL </dictator> Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: 'Doe het niet Robin!' 'Doe het wel!' 'Niet!' 'Wel!' Sorry, ik kan me niet inhouden. Talen schrijf je met een hoofdletter in het Nederlands. |
|
quote: En er mist een punt achter "Zeer regelmatig aanwezig". Modereerbeleid schrijf je aan elkaar en bij ZM-forum moet er nog een streepje tussen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:NOG een streepje? ZM--forum? Hmn... volgens die 'richtlijnen' ben ik dan gekwalificeerd om moderator te worden/zijn... Toch eens over nadenken FREEZE |
|
quote: Kijk eens naar de oorspronkelijke post. Ik als taalpurist zijnde kon het niet over mijn hart verkrijgen om het fout over te schrijven. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:No shit Sherlock! quote:Tja... het was wel beter geweest... Je had dan bijvoorbeeld kunnen zetten: "..en bij ZM forum moet het ZM-forum zijn, met een streepje ertussen" Dan was je nog eens goed bezig geweest *edit* waarom geeft Altx zich niet op als mod... Elke spelvoutje gaat dan gecorrigeerd worden! [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 30-12-2005 10:34] FREEZE |
|
Dom lullen doen jullie maar in het LULTOPIC> SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Mag er ff een regeltje bij? Dat irritante zeikertjes geen mod mogen worden? edit: Slaat natuurlijk niet op jou. Slechts het verzoek is tot jou gericht. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 30-12-2005 10:40] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh ok dus je geeft je niet op begrijp ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Idd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Grappig dat teh skullfuck voorbij komt. Liever een analyserende rol. Het extraheren van bepaalde info gaat dan met de snelheid van het licht. Dat niet alleen. Mensen in een groep doen me denken aan vloeistoffen. Die kennen z'n eigen vormen in bepaalde contexten. Die vormen zijn ontstaan. Dat zou ik juist zo laten. Niet alleen omdat het kan. Verder, succes! Suck my piss |
|
quote: Nog slaapdronken? Of zit je in een filosofische bui. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |