|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja op zich wel interesse, ben de laatste tijd toch wel weer meer op zm te vinden |
|
gedaan |
|
Ik zal vanavond ook eens even mailen |
|
BurZUm für Bundeskansler!! |
|
Ja lijkt me gaaf. Burzum als mod ... |
|
Jenje, zet een Burzum moet mod worden petitie op!! Ik teken! |
|
Even serieus houden, dank u. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Mwa liever niet, wil liever eigenlijk alleen conditioneerbare mods . |
|
quote: Ik ben serieus... Het lijkt mij erg goed voor ZM om een idiote mafketel als Burzum als mod aan te stellen. Waarom inventariseer je niet wie er allemaal Mod willen worden en maak je daar een poll voor. Democratie heerst!! Of past dat niet helemaal binnen het nazi-modbeleid? YAY! Burzum el presidente! |
|
|
|
Bruce Banner |
|
ja raymond wordt wel mod :D Je moeder. |
|
He, lain doe eens niet zo chagrijnig! |
|
Kietel hem anders even onder zijn vikingballetjes. |
|
Het is niet de bedoeling dat dit topic verzandt in ongein en een eindeloze slowchat. Dat geldt ook voor mods-in-spé Vikingballetjes? wtf? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-01-2006 16:28] Bruce Banner |
|
Slowchat? Er zijn enkel wat mensen bezig hun voorkeur kenbaar te maken voor de nieuwe mod.. BURZUM FOR TEH WIN!!!11!!1 |
|
Mag Burzum anders een keertje proefmodden? Geef hem een dag de mod status zou ik zeggen |
|
quote: rephrase: "...het topic GAAT verzanden..." beter?? Burzum wil je anders ook wel even onder je bebloede blackmetal balletjes kietelen hoor Bruce Banner |
|
Zou je je eigen fantasieen niet op andere willen projecteren? Dank je. |
|
Politiek correct gedrag grondig uitbannen, alcoholisme verplicht, geen nichtenmuziek luisteren... Burzum for moderator!11 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Precies. Ik denk dat jij de propaganda maar moet gaan verzorgen |
|
Jawohl mein Führer, ich wird das Germanische volk überzeugen! Joseph "No-love" Goebbels für teh sieg!@1 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Het gaat goed met de poll, 16 voor en 1 tegen (dankje lain ) Lijkt me duidelijk |
|
quote:LOL Je kunt trouwens zo veel stemmen als je zelf wilt... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |