|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor er zit een ip beperking op (ssssttttttt) |
|
Nietes |
|
Er heeft nog iemand nee gestemd? Hoeren! |
|
...Burzum, je topic "Burzum for mod" is niet zonder reden dichtgegooid... Bruce Banner |
|
quote: Ja, met als mededeling dat het dikke onzin is. Misschien dat ik het daarom ook in het onzin forum had gezet? |
|
Je snapt wel wat ik bedoel. We hebben overigens nog geen mail van je gehad Bruce Banner |
|
Ach, ik vind die hakenkruizen wel grappig in die context, de swastika is trouwens een eeuwenoud gelukssymbool, dat er onder de vlag van de hamer en sikkel hele volkeren over de kling zijn gegaan heeft helemaal geen taboe of smet op dat symbool gelegd. Vreemd, niet? Och ja, wat jullie willen. Swastikas niet gewenst, mij best. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb nu al mijn kansen vergooid, denk ik |
|
Mail! |
|
Nein, wir kämpfen bis teh sieg! Aufgeben steht nicht in unseres Wörterbuch! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehe, we nemen gewoon het forum over! Hackers aanwezig? |
|
De Bierhallen Hack van 2006. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dit bedoelde ik dus met slowchat. Nu weernormaal dan? Danke! Bruce Banner |
|
Neuh, ik denk niet dat ik echt een kans maak, hehe. |
|
wanneer wordt er trouwens een beslissing genomen? Je moeder. |
|
Delay that nosepicking, cadet! Yes Sir!! Captain Sir!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
Tsjoep! In spiegelbeeld is het geen verboden teken en wat dan nog? De humoristische context is overduidelijk, als het om echte propaganda zou gaan zou ik misschien nog kunnen begrijpen dat je de foto verwijdert, Lainedil. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehe, ik vind hem behoorlijk creatief [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-01-2006 23:59] Bruce Banner |
|
Ik heb dan ook al mijn peent-expertise uit de kast getrokken, minister van propaganda zijn is echt niet zo gemakkelijk als jullie misschien denken. Je moet op allerlei gebieden een aardig nootje kunnen meezingen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehehe, als ik de heerlijke "discussie" in het fototopic, en de dreigementen lees die uit een bepaalde bevolkingsgroep stammen, dan is dat tekentje nog helemaal zo gek nog niet Bruce Banner |
|
Ik ben te vers op zm...Dus een moddereter worden hier ken ik wel shaken denk ik.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
IJsregen voor mod, eindelijk weer eens een dom wicht om af te zeiken. |
|
quote: Heulen met de vijand, van binnenuit de oppositie vernietigen en onverholen opportunisme aanwenden als repressie niet meer afdoende is! Modverdomme! Hehehe, ik zit je maar wat te zieken, natuurlijk. Even serieus, Burzum zou een goede Mod zijn, veel aanwezig, taalkundig in orde en niet te miereneukerig, zijn persoonlijke visie zal hij volgens mij ook niet snel met moderatorbeleid verwisselen zoals ik wel vaker zie gebeuren. Allen sagen Ja! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-01-2006 19:27] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |