|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heersch gasten |
|
Ik vind niet dat je als mod zijnde meer plichtsbesef dient te hebben, wat je wel moet kunnen is weten wanneer iets gepast is en wanneer niet. Je weet immers niet hoe het zit met iemands plichtsbesef. Bovendien vind ik gedrag op een forum niet altijd verwijzen naar wel of niet geschiktheid. Ken veel mensen die hier posten ter ontspanning na een serieuze werkdag, maar is zo'n persoon dan minder serieus dan een ander? Anyway, men zou eens wat vaker moeten uitproberen ipv alvast te roepen dat het niks gaat worden. In persoonlijke sfeer lastig worden gevallen vanwege een moderatorfunctie is nooit leuk. Rare lui die dat doen dan. |
|
Uitproberen zou mooi zijn, twee maanden proefmodderen! |
|
quote: Net zoals bij @home.. Maarre werkt het hier niet gewoon zo dat als je ongeschikt blijkt als mod zijnde, je uit de functie wordt gezet? |
|
quote: Inderdaad. Eerder sterbusters, maar vaak is het erg leuke televisie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Recentelijk hebben ze het één en ander opnieuw besproken, dus dat zijn dingen waar ik niets vanaf weet. Van de moderators weet ik alleen wat me verteld wordt of wat ik navraag, meer niet. |
|
quote: Ah okee, had eigenlijk verwacht dat het zo'n beetje standaard procedure was.. niet functioneren en eruit. |
|
Again .. I don't know ... volgens mij dicht men mij teveel taken toe ... als ik me ergens mee bemoei betekent het nog niet dat ik er daadwerkelijk inspraak in heb Kreeft en Draak he (Not that that means anything ..) |
|
quote: Tweeling-Tweeling en chinees iets was een eh hond ofzo. Maarre ben jij ziek vandaag? Eerst al toegeven dat je mening geen feit is en nu dus toegeven dat een bemoeienis niet hoeft te betekenen dat je daadwerkelijk inspraak hebt. Beterschap hoor! |
|
... heb griep ... Morgen weer naar mijn werk! Ps, leuk man, griep met oud & nieuw! |
|
on topic Er wordt druk overlegt |
|
Zozo, scherp! Je begint je al een beetje in te leven in je (mogelijke) nieuwe rol? ModMayo bedoel ik dus. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-01-2006 20:53] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ah net zo leuk als kerstbronchitis Succes er maar weer mee. Iemand trouwens enig idee hoelang men zich nog kan opgeven? |
|
Wie hebben zich allemaal gemeld? (Als je dat niet aan iedereen wilt melden, dan in act.ledenforum?) |
|
dank voor de reactie jenje en mayo! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 03-01-2006 1:57] |
|
quote: uhm uit mn vermoeden/geheugen: markam burzum mmayo karnivoor hm waren er meer toch? Je moeder. |
|
Karni 4 dictator!!!11 [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-01-2006 2:23] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verdorie zeg, mag ik zelfs niet eens meer in 't door Jenje genoemde forum ? Veel succes, wie de nieuwe mod ook moge worden! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: FührerS? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik had me ook aangemeld. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-01-2006 8:46] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
De spanning is te snijden... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hahaha. Ja, het blijft verbazingwekkend hoe veel status er aan het moderator-schap wordt ontleend. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Kandidaten kunnen mijn stem kopen. |
|
quote: Geen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |