|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Mods die sinds de aanmaak van dit topic niet online zijn geweest, zijn mijns inziens niet echt actief ... |
|
Jenje for mod. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is een ander verhaal. Maar kan door omstandigheden zijn (feestdagen) of je hebt gelijk. Eens BTW, dat heb ik aangegeven. Is over gepraat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Snaackz0r voor mod!! |
|
quote: Heb jj je ook opgegeven?? |
|
quote: Yep |
|
Ik ben al jaren opgegeven. Wat een enthousiasme om mod te worden, jeempie enzo. Kom, help me even, wat waren de voordelen ook alweer? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-01-2006 21:02] |
|
Dus we hebben nu Snaack MMayo Vikingblod Markam .. ? Snaack en/of MMayo, lijkt me een uitstekende keuze. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-01-2006 19:11] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: + Burzum |
|
quote: Dat was hij al, toen hebben ze hem er al uitgeflikkerd. Bazzio Attacks!!! |
|
Waarom was dat ook alweer? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-01-2006 22:25] |
|
quote: Snaack MMayo Vikingblod Markam burzum karnivoor Je moeder. |
|
Iets zegt me dat die laatste twee al afgevallen zijn |
|
uh van jou begrijp ik maar waarom ik ook? Je moeder. |
|
Moet ik dat nou echt gaan uitleggen? |
|
quote:Slight difference, ben zelf opgestapt |
|
quote:Zullen Snagger en ik dan ook maar weer een poging wagen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehehe, hap! Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Wordt kaal! |
|
quote: Regel 112: Gij zult voorheen nimmer geband zijn. Regel 115: Gij zult maar onder een naam hebben gepost. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: geef het een paar jaartjes, dan zijn opa zijn grijze haren ook uitgevallen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dan vallen der vast wel meer af Je moeder. |
|
Snap regel 115 niet helemaal? Wat is de achtergrond daarvan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Iets met meerdere accounts hebben? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |