|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaa hij is er weer Bult geld mee voor de Metal Market in Hedon... Wie er spelen weet ik niet |
|
Bult paracetamol voor de volgende dag |
|
psies |
|
Slechtepasse www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Present iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
kook |
|
Die naam bevalt mij wel... Echt koffie? |
|
quote: Dat ken ik, af en toe ga je naar de plee en ruik je gewoon de koffie geur nog steeds... |
|
Kijken of ik dit jaar een keer voor het einde van het concert mijn nest uitkom Life doesn't get much better than this! |
|
quote: zou wel handig zijn |
|
quote: Oei, hopelijk ook weer aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-01-2006 18:22] |
|
quote: mogelijk INIURIA. |
|
quote:Nou da was wel donders gaaf laatst!! Brul jij er nu weer voor vast bij? |
|
Heb wel gehoord wat er kwam, maar weet het zo niet meer... Maar ik denk wel dat ik er zal zijn; zowel in Hedon als het Popfront!!! |
|
quote: thx!!! ik brul er al vanaf dag 1 in... |
|
quote:O ja, duh, ik dacht alleen aan matthew maar toen was jij tevens met instrumentherrie bezig |
|
quote: snif... was al bang voor deze reactie... |
|
programma is nog niet rond, zo als elk jaar. slecht te passe sowieso, Herrie naar alle waarschijnlijk, bezig met charlotte dr andere bandje en er zijn nog twee plekken over maar bedenk nog wel wat, emotie of zo.... |
|
INIURIA zal zekers optreden. Het zal de middag afsluiten. |
|
Ha mooi kunnen we s'avonds naar de Docter daar speel'n de Kreidlers. Hele goeie Hardrock coverband. |
|
O gaaf! Haha wordt helemaal feest weer die dag |
|
BUUUUUUUUUUUUUURMAAAAAAAAAAAAAAAAN! Maandag de 13e vrij nemen zo te horen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Lalaa geheel offtopic.. |
|
alsjeblieft Marjolein "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Sorrie mevrouw, ik zal direct ontopic gaan.. Jeuj koffie concert.. gezellig als altijd! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |