![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie wel dan Tony(lordruftlught)? ![]() |
|
Die zit in Slechttepasse met mij, Harrold(zanger TTTV) en Alex (bassist Yoghert) ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Ah ok. ![]() |
|
quote: Maarten 17-21 Tom(barvoorzitter popfront) Carlo (barvrijwilliger) Dirk Jan ![]() |
|
quote: aah ok ben benieuwd ![]() |
|
Programma compleet Metalkoffie concert 7 Line up 14.00 Zaal Open 14.30-15.00 K.U.T. 15.15-15.45 Slecht te Passe 16.00-16.30 My Own Mess 16.45-17.15 Headshot 17.30-18.15 Iniuria zoals altijd gratis entree ![]() |
|
quote: My own mess; was dah? ![]() |
|
brekkn ![]() |
|
![]() ![]() |
|
wijze woorden ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zondag alweer.. ![]() |
|
Yeah! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
zoep'n ![]() ![]() |
|
werken en voor mij gratis ![]() ![]() |
|
Eerst maar in nuchtere staat de metalmarket afstruinen en daarna aan de drank gaan... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
alvast krukken reserveren dan? hehe ![]() |
|
quote:50 euro per kwartier ![]() ![]() |
|
quote: Lekker hoor Balk. "K.U.T." mag dus wél? Er wordt zo langzamerhand een hoop duidelijk hier ![]() En haal alsjeblieft dat Popfront logo weg. Neem aan andere avatar ofzo. Lekker representatief voor Popfront... ![]() * Niet aanwezig overigens [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 17:10] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:afgesproken ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
jeey, *begrotingstekort weg* ![]() ![]() |
|
Hehe ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ik gok een omschrijving van.......... [edit] [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 20:58] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
hehe voortrekkersbeleid van vrienden? ![]() Je moeder. ![]() |
|
[quote]Op 9 februari 2006 17:05 schreef AngelOfDeath het volgende: Lekker hoor Balk. "K.U.T." mag dus wél? Er wordt zo langzamerhand een hoop duidelijk hier ![]() En haal alsjeblieft dat Popfront logo weg. Neem aan andere avatar ofzo. Lekker representatief voor Popfront... ![]() Lachen om te zien hoe de bestuursleden van popfront publiekelijk lopen te emmeren tegen elkaar. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |