|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie wel dan Tony(lordruftlught)? |
|
Die zit in Slechttepasse met mij, Harrold(zanger TTTV) en Alex (bassist Yoghert) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ah ok. |
|
quote: Maarten 17-21 Tom(barvoorzitter popfront) Carlo (barvrijwilliger) Dirk Jan |
|
quote: aah ok ben benieuwd |
|
Programma compleet Metalkoffie concert 7 Line up 14.00 Zaal Open 14.30-15.00 K.U.T. 15.15-15.45 Slecht te Passe 16.00-16.30 My Own Mess 16.45-17.15 Headshot 17.30-18.15 Iniuria zoals altijd gratis entree |
|
quote: My own mess; was dah? |
|
brekkn |
|
alvast in de koelkast en gooi alle frisdrank er maar uit!!! |
|
wijze woorden |
|
quote: Zondag alweer.. |
|
Yeah! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
zoep'n |
|
werken en voor mij gratis |
|
Eerst maar in nuchtere staat de metalmarket afstruinen en daarna aan de drank gaan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
alvast krukken reserveren dan? hehe |
|
quote:50 euro per kwartier |
|
quote: Lekker hoor Balk. "K.U.T." mag dus wél? Er wordt zo langzamerhand een hoop duidelijk hier En haal alsjeblieft dat Popfront logo weg. Neem aan andere avatar ofzo. Lekker representatief voor Popfront... * Niet aanwezig overigens [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 17:10] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:afgesproken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
jeey, *begrotingstekort weg* |
|
Hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik gok een omschrijving van.......... [edit] [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 20:58] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hehe voortrekkersbeleid van vrienden? Je moeder. |
|
[quote]Op 9 februari 2006 17:05 schreef AngelOfDeath het volgende: Lekker hoor Balk. "K.U.T." mag dus wél? Er wordt zo langzamerhand een hoop duidelijk hier En haal alsjeblieft dat Popfront logo weg. Neem aan andere avatar ofzo. Lekker representatief voor Popfront... Lachen om te zien hoe de bestuursleden van popfront publiekelijk lopen te emmeren tegen elkaar. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |