|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hihi |
|
Hehe... Er is koffie en metal. Wat wil je nog meer? Koud biertje? |
|
Nou, lekker |
|
Foto van vorig jaar.... |
|
|
|
als jij voor 1,60eur zulke glazen tapt, zorg ik voor die mokkels |
|
quote: regel je ook de glazen dan, dat voormaat hebben we niet |
|
quote:ja hallo!! wie is hier nou de vrijwilliger! |
|
jij wil grote pullen |
|
JA! gheghe Ach boeiuh, 3 kleintjes per keer wil ook wel Zin in man! |
|
quote: das dan 4,80 euro |
|
Anders is er altijd nog koffie... |
|
|
|
quote: Bandje van 'n aantal jonge mannetjes die het best leuk doen, proberen een beetje thrashy metal te spelen en doen hier en daar een cover van bijv. Black Sabbath of Maiden... En, misschien aanwezig. Aangezien in bovenstaand bandje een zoon van een collega van me speelt en ik ook nog wel 's weer door de metalmarkt wil struinen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: sounds interesting, en gewoon komen |
|
quote:Ja komen jij! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Lijkt me wel gezellig daar idd iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ben dr misschien! Als ik er ben, zit ik "achter de schermen" in de oefenruimte! Enige interessante band is "slecht te passe" omdat onze drummer erin zit ... voor de rest boeit t me voor geen meter deze line up! |
|
Ah, kom ff je gezicht laten zien... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Het gaat ook niet om de line-up.. pff! Zo'n twee jaar geleden ook erg leuk, was vrijdags iets van metal in Hedon, zaterdag slechte hardcore in popfront en toen zondag metal koffie concert. Ben halverwege de dag maar op de grond gaan zitten, kaaaaaterrrrr! Komende zaterdag maar mooi rustig aan doen, ben ik er zondag ook mooi op tijd. Zin in! |
|
Vorig jaar op vrijdag en zondag feest...jaar ervoor 3 dagen, nu alleen zondag, volgend jaar niks? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Mwah echt veel meerwaarde had het niet, twee keer Seraphique binnen 3 dagen (of was dat to elysium?) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2006 0:45] |
|
quote:dunno...het was iig kut maar er was gelukkig een andere meerwaarde [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 11-02-2006 0:47] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Heb geen cent te makken ... dus dronken zal ik niet worden! En de mensen die doorgaans in popfront komen en er dan ook zullen zijn ken ik al! Ach misschien ff sfeer proeven! Mn huis is maar 5 minuten weg! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |