|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
In absoluut onlogische volgorde.. |
|
Hee Herrie ben je afgevallen? |
|
André, titt'n! |
|
nu snap ik ineens waarom MR. N. en V.T. "een blote-pens" veto hebben binnen Grindbashers... maar euh, komt er nog een 2009 versie van het metalkoffieconcert? |
|
Misschien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dude waar haal je dit nou weer vandaan hahahhaha, ld 50 en slechttepasche das lang geleden zeg. En die blokjes broek(wat was i thinking). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
iniuria toch? Je moeder. |
|
quote:Was toen nog ld 50 Die anderre zanger staat nog naast Herrie. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
met iniuria toch ook? ik weet het aardig zeker want ld50 heb ik nooit gezien Je moeder. |
|
quote: Was volgens mij ook Uniria ja... Matthew deed nog wel mee toen. Boeiender |
|
urinia was wel donders vet trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2009 18:16] Je moeder. |
|
quote:Word dit dan mijn twede grote blinder hie dat ik weer mensen door elkaar haal met alle gevolgen van dien. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:En mijn Nederlands is al net zo slecht al mijn engels Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: hehehe, ik probeer Hypnos te immiteren! was idd iniuria! [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 06-01-2009 18:26] |
|
quote:Kunnen we dit niet nog een x den met de zelfde bands van toen en dan kijken of we weer net o'n uitverkochte zaal hebben als toen!!! Ja laten we dat doen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat is te zien op die foto van Herman.... @ nark: Boeiender |
|
jij solliciteert naar een bierdrinkende bijrijder a.s. vrijdag! |
|
quote: Hehehe, NEEEEEEE< ALSJEBLIEFT!!!!!! NEEEEEEEEE!!!! Maar vind je jezelf niet vet dan? Boeiender |
|
quote: |
|
lach niet rooie relnicht! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |