|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was niet eens een excuus dit keer, gister gewoon een keer thuis gebleven Life doesn't get much better than this! |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
voor degenen die WEL de moeite hadden genomen om hun kater bij ons te vergroten of op nieuw op te wekken: bedankt voor een zeer gezellige middag, heb me ondanks barkheid prima vermaakt * hulde en aan zwolsch metal publiek* [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 14-02-2006 17:35] |
|
MY OWN MESS verraste me aangenaam, net zoals SLECHTE TE PASSE. HEADSHOT had ik al gezien recent. KUT ging veel te lang door. Gewoon kappen na je set jongens! |
|
ik had het graag willen mee krijgen, maar er hing een bordje "VOL".. kan het de volgende keer niet in hedon? en de metalmarkt in popfront, die wordt toch steeds kleiner. hehehe |
|
dat heb ik al geopperd gister bij popfront. schijnt dat "orange" de metalmarkets organiseert. staat los van het metalkoffieconcert. maar de locatie zou beter omgeruild kunnen worden. alhoewel... het kleine popfront heeft wel zijn charme voor dit metal koffie concert... |
|
Het was vet gisteren, leuk publiek leuke zaal, en Herrie je strot is een diepgaande putgrunt . Headshot was leuk KUT was kwalitatief uitermate teleurstellend . En INURIA beukte lekker. SLECHT TE PASSE was leuk maar te traag. Groeten, de mannen van My Own Mess *tijdelijk www.myownmess.tk |
|
normaal zing ik verstaanbaar... maar was verkouden... |
|
haha Het was in ieder geval een muzikaal hoogstaand death staaltje, wij moesten onder jullie optreden weg, anders hadden we mekaar nog wel ff gesproken. Popfront blijft een leuke zaal. |
|
quote: Sja terwijl als men achteraan eens gewoon door naar voren liep, er makkelijk meer bij konden. Kwam tijdens KUT binnen lopen en dacht zooooo drukteeee.. stond men zo'n meter of 3 bij het podium vandaan. Oja.. de deurdame was niet al te vriendelijk met haar "JE KOMT ER NIET MEER IN" Terwijl ze bedoelde, als je er nu uit gaat kan het straks even duren voor je naar binnen kan ivm de drukte. Dat kan anders popfront!! |
|
Heb je al foto's www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ergens deze week. |
|
Sweeeeeeeeeeeeeet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Bij gebrek aan deur personnel degene neer gezet die zich vrijwillig aanbood vaste deurman kon niet |
|
quote: Daar mag ze best van balen maarre doorbitchen verwacht ik alleen bij gothic-fetish feestjes. Ze had niet eens een zweepje mee of lederen kleding aan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-02-2006 17:50] |
|
quote: Sja jammer, maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist, behalve wat extra gezelligheid die niet specifiek bij het MKC hoort. Dat de metalmarkt in Hedon steeds kleiner wordt is jammer, maar was dit jaar erg fijn anders had mijn bankrekening er niet meer rooskleurig uitgezien. Heb de laatste tijd wel zo veel concerten en festivals gepakt dat ik het er niet voor over had om deze middag de deur uit te gaan. Bovendien genoeg schoolboeken die mij dan hard terug zouden roepen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Voor mij was het een mooie zondagsbesteding |
|
quote: Als ik de dag erna vrij had en niet zo veel voor school hoefde te doen was dat het voor mij vast ook geweest "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Oeps...gemist iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: dat wil je denk ik niet zien , en zij heeft er niet van te balen, ze draaide die dag überhaupt niet. Maar ach jah, boeiend! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 14-02-2006 14:41] |
|
ik heb ook nog aangeboden aan de deur te staan... maar gezien de historie hoefde dat niet... |
|
quote: |
|
quote: Hahahahaha! Zeg ehm, wat was dat voor een feessie 's avonds waar ik mee naar toe zou moeten? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
dom zoepen... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |