|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
instorten dus... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou, je kunt zeggen wat je wil van K.U.T., maar ik heb ze gehoord en ze gaan iedereen van t podium blazen! Zo! [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 11-02-2006 9:44] |
|
quote: gewoon helemaal wegblijven man! ook niet interressant gaan doen in 1 van de oefenruimtes. of misschien dat de mensen die doorgaans in popfront komen wel een voor je hebben... |
|
quote: zít er een keer een Carnal in de oefenruimte, moet jij dat meteen weer de grond in boren! Lekker hoor! |
|
|
|
nah... ben benieuwd naar hoe het is geweest daaro, als er überhaupt mensen zijn die het redelijk kunnen navertellen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
censuur... censuur... hahaha [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-02-2006 9:09] |
|
quote: Metalmarket viel me wat tegen, weinig echt leuke dingen helaas en ook met de jaar kleiner en kleiner. Koffie zondag was best druk, rijen buiten terwijl er best meer bij in konden. Raar publiek wat 2 meter voor het podium vrij aan het houden was, waarom was mij een raadsel. Ehr ook veel jong grut en het was er behoorlijk warm, lang leve de verwarming woeeeei. Bandjes waren soms kut, soms leuk. Beetje lopen klooien met de foto camera, wat cdtjes aangeschaft nog ergens wat wezen eten en toen door naar de doc voor nog een bandje. Sja gezelligggggg, jammer dat je er niet was. |
|
niks gemist dus gezien ik anders in die rij zou belanden volgend jaar metalmarkt in popfront en koffie in hedon? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-02-2006 22:49] Je moeder. |
|
Hey kut ... metalmarkt gemist Welke stands stonden er? Die metalmarkets van weleer worden ook steeds minder volgens mij ... |
|
quote:idd... |
|
quote: Die grote duitse stand van ehh.. dinges. Millenium records, Goddess of Desire en nog 2 dacht ik. Wel een paar Crowbar cdtjes zien liggen, verder weinig doom helaas en eigenlijk niks tot weinig bijzonders. |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Hmm jammer ... Kut dat die metal markets steeds slapper worden |
|
quote: Sja als je dan eens op tijd je bed uit kunt komen en aanwezig bent.. tsk tsk (zo goed ingekopt Jaap?) @Jenje: Yep, erg jammer. |
|
ik was om 2 uur al wakker hoor, had alleen geen zin in drukte, hitte, geld uitgeven en daarvoor ook nog eens door pleurisweer fietsen hehe moest trouwens rond avondeten naar mn ouders dus werd al krap... Je moeder. |
|
quote: |
|
Je moeder. |
|
quote: Beetje mijn redenen jatten! Life doesn't get much better than this! |
|
jij was eerder wakker! Je moeder. |
|
Mja, ok, maar toch! Life doesn't get much better than this! |
|
joined in luiheid Je moeder. |
|
Tis ook bijna elk jaar hetzelfde met jullie tweetjes he.. |
|
quote: Och, ben twee keer geweest en twee keer was het druk, warm en waren er matige bands. Zondag is gewoon niet praktisch Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |