|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdje geleden vertelde Bobby van http://www.outworldband.com/ me dat ze ook weer naar NL zouden komen (spring/fall).. misschien dat je die ook kunt benaderen. Te gekke band met Rusty Cooley op gitaar en de zanger die die laatste Beyond Twilight heeft gedaan Ze zoeken alleen nog wel een drummer.. |
|
quote: Minder. En er is zeker niks mis mee. .. |
|
quote:Inderdaad!! |
|
Pantommind Extol Gojira Riverside " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Riverside The Pineapple Thief Xystus Ulver Winds Sun Caged (in nieuwe line up!) Echolyn Kino Extol Shadow Gallery Bij zo'n line up ben ik aanwezig! |
|
quote: Alweer? Die staan trouwens 20 en 21 april al in nederland te spelen. 20ste in Den Bosch en 21ste in Zoetermeer! Oh en ik vind Circus Maximus inderdaad wel een heel goede optie voor Progpower! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Bedankt alvast, een paar van de genoemde bands kende ik nog niet (Outworld, Gojira). quote: Kan ik me iets bij voorstellen. Alleen vallen bands als The Pineapple Thief, Echolyn en Kino onder de progrock. Blijft altijd wel moeilijk om een scheidslijn aan te brengen. Zo hadden we in het verleden wel grensgevallen zoals Everon en ACT staan, maar zij zijn dan ook echt de absolute ondergrens qua hardheid voor het festival [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 18-01-2006 11:30] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zolang er maar geen bovengrens komt hehe Erg jammer dat bv. toen Theory in Practice niet door ging. Misschien zijn bands als Martyr ( http://www.martyr-canada.com ) Capharnaum ( http://www.capharnaum.org ) Necrophagist ( http://www.necrophagist.de ) ook geschikt? Of wordt dat te lomp? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2006 11:53] |
|
quote: Was zeker jammer van Theory In Practice, gevalletje overmacht toen. Die bovengrens zal er minder zijn dan de ondergrens Technische death metalbands hebben we ook altijd wel een of twee per jaar geboekt. Maakt de mix van bands weer wat gevarieerder. Te lomp? kanda? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Hehehe |
|
Nouja, als jullie Shadow Gallery kunnen overhalen om op te treden (voor het eerst in hun geschiedenis) kan het festival al niet meer stuk |
|
Novembre en Procupine Tree of Blackfield. Verder mogen veel bands komen die al zijn geweest de afgelopen jaren. Katatonia, Opeth, Disillusion, Pagan's Mind, Orphaned Land, Into Eternity en Green Carnation. |
|
Oeh Blackfield brengt niet zolang daarvoor hun nieuwe album uit! Geen metal, wel steengoed! |
|
Oh Moonlyght. Hun album Progressive Darkness was geen topper, maar wél smakelijk. of een ander uiterste, haal de avantgardische metelaar Vintersorg eens naar het festival. Albums als Visions From The Spiral Generator, Cosmic Genesis en The Focussing Blur verlenen zich uitstekend om een rauwe uitschieter van het festival te worden |
|
quote: nee hoor, schijnt tegenwoordig toch geregeld te zijn En verder zag ik al een aantal coole bands genoemd worden dus ik heb eigenlijk niks toe te voegen op het moment. Ben benieuwd wat het gaat worden, wil dit jaar toch eigenlijk wel weer eens gaan [altijd supergezellig ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Yay! quote:Cool |
|
Blackfield idd!!!!! ps: Heb je nog een promo van Gojira nodig? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Sun Caged in nieuwe line up?? *denkt aan t gesprekje met Marcel Coenen jl.* |
|
quote:Novembre is ook al eens geweest Hoewel we natuurlijk een hoop bands meer dan een keer boeken (het is een kleine wereld), willen we op deze manier toch vooral bands vinden die nog nooit gespeeld hebben. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Of TDC nog es [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-01-2006 10:58] |
|
quote:Blackfield is inderdaad super! Hun debuutalbum heb ik grijs gedraaid. Maar vallen qua stijl er toch net buiten, vrees ik. Porcupine Tree is echter wel een grensgeval, uiteraard is die band ons al een jaar of 8 niet onopgemerkt gebleven Over de promo, heb nog geen antwoord of we hem al hebben. Laat het je anders wel weten over msn, ok? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Die moeten eerst maar eens met hun debuutplaat komen, en de gitarist eruit knikkeren.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik heb Laurent al gevraagd er nog eentje op te sturen.. dan heb je er twee in het ergste geval Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Super, ben altijd beetje terughoudend met zelf promo's vragen. Maar..als ie hem toch al opstuurt Kom je ook weer eens langs dit jaar? [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-01-2006 11:13] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |