|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wil je dat gesprekje met ons delen ? |
|
quote: ja, en de organist ook |
|
quote:Hee, jij ook hier! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: ik begeef me graag onder de menschen |
|
Valt Threshold ook binnen een haalbaar straatje? Ze doen namelijk intensche heersch |
|
quote:We hebben ze al twee keer eerder geboekt. Ja dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wat deed Epica daar eigenlijk vorig jaar? Signature |
|
Wellicht niet eens zo'n gek idee om dit jaar ook maar eens PP aan te doen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Volk trekken om de broodnodige kaartopbrengst binnen te slepen om ook dit jaar weer een editie te kunnen organiseren www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Lees alle 1000 posts die daar over zijn geweest, nog maar eens na zou ik zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
@ Daops, fair enough. [Dit bericht is gewijzigd door Karonje op 26-01-2006 21:13] Signature |
|
quote: gaat dat dit jaar weer lukken dan? Dan ben ik ook zeker wel aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 27-01-2006 14:55] |
|
Een goeie Belgische band is Zero Gravity. Vraag ik ze om jullie een demo te sturen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Mag altijd, ben benieuwd www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
update: - Onze vernieuwde site zal op 1 maart de lucht ingaan. We zullen dan meteen de eerste bands aankondigen. - Wegens succes bieden we dit jaar ook weer de package-deal aan. Deze houdt in: festivalticket + verblijf op Kasteel de Berckt. Info hierover zal ook op 1 maart online staan. - Bands die dit jaar willen spelen kunnen hun demo's tot 1 maart insturen. Voor meer uitleg kun je kijken op http://www.progpower.com www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hallo, Gisteren het eerste overleg gehad over de line-up, als we de beoogde line-up bij elkaar krijgen dan zullen we een hoop mensen blij maken. Het is altijd even afwachten of de bands beschikbaar zijn, in ieder geval zijn de eerste 4 bands geboekt, 1 maart worden deze bekend gemaakt. Houd de website www.progpower.com in de gaten. Groetjes, Rene Janssen ProgPower Organisatie |
|
quote: Beter. De enige manier om mij weg te houden is om nu ineens ongelooflijke kutbands te gaan boeken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wij willen best spelen, tegen die tijd is ook onze nieuwe CD uit denk ik |
|
quote:Dat kasteel heercht |
|
Hoi, De eerste 7 bands voor dit jaar zijn bekend: Vrijdag 29 september (gratis pre-party) ZERO GRAVITY (belgie) Zaterdag 30 September MERCENARY (denemarken) CHAOSWAVE (italie) ANOTHER MESSIAH (nederland) Zondag 1 Oktober RIVERSIDE (polen) DARK SUNS (duitsland) PANTOMMIND (bulgarije) Komend weekend zullen we minimaal nog een band bekend maken, maar mogelijk al meer. Check de vernieuwde website, www.progpower.com!! Groetjes, Rene Janssen ProgPower Organisatie |
|
Voorlopig nog geen echt grote namen, maar dat komt wel goed vermoed ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Yeah!! Riverside, Another Messiah... Ben erg benieuwd wat er nog bij komt, maar ziet er al super uit! |
|
Yes Pantommind! Die zijn echt vet, check ze uit, hun laatste album is echt een prog topper! Riverside is uiteraard helemaal te gek! Mercenary vind ik geen echte prog band, maar zijn wel goed natuurlijk! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Dat progressieve nemen we zelf nooit zo strikt. Het is een woord wat toch door iedereen anders geinterpreteerd wordt. Enige richtlijn voor ons is dat een band enigszins met het progressieve en/of powermetal-genre te maken heeft. Mercenary is hier een voorbeeld van. Er werd veel naar gevraagd, en men heeft veel fans onder onze vaste bezoekers. Daardoor passen ze prima op het festival. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |