IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 20-05-2006 12:55 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

De line-up is compleet:

Friday 29 September 2006 (free pre-party)
DREAMSCAPE (germany)
ZERO GRAVITY (belgium)

Saturday 30 September 2006:
MERCENARY (denmark)
TEXTURES (the netherlands)
SCAR SYMMETRY (zweden)
EPHEL DUATH (italy)
CHAOSWAVE (italy)
ANOTHER MESSIAH (the netherlands)

Sunday 1 October 2006:
RIVERSIDE (poland)
COMMUNIC (norway)
DARK SUNS (germany)
VOYAGER (australia)
NOVA ART (russia)
PANTOMMIND (bulgaria)

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-05-2006 13:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

edit: Rene was me voor..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-05-2006 13:05]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-05-2006 20:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

staan vette namen tussen! Ik ga al vast een slaapplek regelen in baarlo of Maasbree

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

gaaf hehehe

Fuck the world and fuck you

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-05-2006 15:22 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

De nieuwe toevoegingen zeggen me niet zoveel, maar Riverside en Mercenary zijn beide geweldig dus ik denk dat ik er wel beide dagen bij ben

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-05-2006 16:47 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

we2

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2006 12:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die zaterdag ziet er best interessant uit.. Kost dat?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-05-2006 13:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De zaterdag is inderdaad interessant! Scar Symmetry, Textures en Ephel Duath

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Daops
Usericon van Daops
Posted 22-05-2006 13:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2006 12:28 schreef Judge M. het volgende:
Die zaterdag ziet er best interessant uit.. Kost dat?
27,50 voorverkoop, 30 aan de dagkassa.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2006 14:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 mei 2006 13:25 schreef Daops het volgende:
27,50 voorverkoop, 30 aan de dagkassa.
dank u! Dat zal mee in de overweging genomen worden

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-06-2006 15:55 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Lekkere stevige line up dit jaar.... maarja het zou ook wel heel beroerd moeten zijn als nieuwe bevestigingen mijn plannen voor weekendje Baarlo in het geding komen....

Ik kijk er wederom naar uit!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-06-2006 13:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 15:55 schreef AngelOfDeath het volgende:
Lekkere stevige line up dit jaar.... maarja het zou ook wel heel beroerd moeten zijn als nieuwe bevestigingen mijn plannen voor weekendje Baarlo in het geding komen....

Ik kijk er wederom naar uit!

Tormented soul
Posted 09-06-2006 14:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik kan in maasbree óf in Baarlo overnachten dus ik heb het idee dat het dit jaar eindelijk wél gaat lukken

al is het maar om de zanger van Ephel Duath nog eens voor zijn muil te meppen

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-06-2006 14:34]

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-06-2006 17:10 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 14:34 schreef Tormented soul het volgende:
Ik kan in maasbree óf in Baarlo overnachten dus ik heb het idee dat het dit jaar eindelijk wél gaat lukken

Je gedraagt je snotaap, deze keer ben je op mijn feestje

Tormented soul
Posted 09-06-2006 17:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Och als hij nog eens het publiek in springt heet het natuurlijk een ongelukje

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-06-2006 15:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

@renejanssen en/of Daops:

Ik heb meer dan een maand geleden op de site een kaartje gereserveerd, maar daar heb ik niks op gehoord, en een paar weken geleden een mailtje gestuurd of ik nog wat te horen zou krijgen. Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog helemaal niets gehoord, niet eens een bevestigingsmailtje of iets dat jullie m'n reservering cq. mailtje ontvangen hebben. Daarom maar even via ZM: Wanneer gaan jullie de moeite nemen om iets van je te laten horen?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Daops
Usericon van Daops
Posted 18-06-2006 18:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 15:29 schreef altx het volgende:
@renejanssen en/of Daops:

Ik heb meer dan een maand geleden op de site een kaartje gereserveerd, maar daar heb ik niks op gehoord, en een paar weken geleden een mailtje gestuurd of ik nog wat te horen zou krijgen. Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog helemaal niets gehoord, niet eens een bevestigingsmailtje of iets dat jullie m'n reservering cq. mailtje ontvangen hebben. Daarom maar even via ZM: Wanneer gaan jullie de moeite nemen om iets van je te laten horen?
Rene doet de reserveringen. Heb hem zojuist gemaild hierover.

altx
Usericon van altx
Posted 18-06-2006 20:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 18:58 schreef Daops het volgende:
Rene doet de reserveringen. Heb hem zojuist gemaild hierover.

Ok. Thanks.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-06-2006 9:40 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 juni 2006 14:34 schreef Tormented soul het volgende:

Nog eens? Toen op Headway ook gezien? Man wat een gek is dat..

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 21-06-2006 16:50 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Heb even gechecked bij onze hostings partner in USA, het blijkt dat de mailserver niet geheel goed functioneerde, of beter gezegd, de mails werden niet doorgestuurd naar mijn prive adres. Vond het zelf al raar dat er een tijd lang weinig ProgPower mails binnen kwamen. Heb nu alles binnen, helaas vandaag en morgen geen tijd een en ander te controleren, maar dit weekend worden de openstaande reservering gecontroleerd en de bevestigingen gemailed.

Excuses voor de vertraging en bedankt voor het opmerken!!

Rene

altx
Usericon van altx
Posted 21-06-2006 17:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 16:50 schreef renejanssen het volgende:
Heb even gechecked bij onze hostings partner in USA, het blijkt dat de mailserver niet geheel goed functioneerde, of beter gezegd, de mails werden niet doorgestuurd naar mijn prive adres. Vond het zelf al raar dat er een tijd lang weinig ProgPower mails binnen kwamen. Heb nu alles binnen, helaas vandaag en morgen geen tijd een en ander te controleren, maar dit weekend worden de openstaande reservering gecontroleerd en de bevestigingen gemailed.

Excuses voor de vertraging en bedankt voor het opmerken!!

Rene

Okay, ik werd al bijna ongerust...

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 06-08-2006 18:50 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Beste metalfreaks,

Dagkaarten voor ProgPower Europe zijn vanaf nu verkrijgbaar via onze website. Vanwege de grote vraag naar dagkaarten hebben we de verkoop iets eerder gestart dan we van plan waren.

Mensen die van plan zijn het hele weekend te komen kunnen ook kaarten via de website bestellen. Er zijn ook nog een aantal package deals verkrijgbaar met een overnachting op Kasteel De Berckt. Kijk op de website voor alle details!

Voor de volledigheid nog even de volledige line-up met tijdschema:

FRIDAY 29 SEPTEMBER(free entrance)
Doors open: 20.00 hrs
ZERO GRAVITY: 21.30 - 22.30 hrs
DREAMSCAPE: 23.00 - 00.30 hrs

SATURDAY 30 SEPTEMBER
Doors open: 13.00 hrs
ANOTHER MESSIAH: 13.45 - 14.40 hrs
CHAOSWAVE: 15.05 - 16.00
EPHEL DUATH: 16.25 - 17.25
SCAR SYMMETRY: 18.25 - 19.25
TEXTURES: 20.05 - 21.20
MERCENARY: 22.00 - 23.25

SUNDAY 1 OCTOBER
Doors open: 13.00 hrs
PANTOMMIND: 13.45 - 14.40
NOVA ART: 15.05 - 16.00
VOYAGER: 16.25 - 17.25
DARK SUNS: 18.25 - 19.25
COMMUNIC: 19.55 - 20.55
RIVERSIDE: 21.30 - 23.30

Hopelijk we zien we jullie dit jaar op ProgPower!

Groetjes,
Rene Janssen
ProgPower Organisatie
http://www.progpower.com

http://www.progpower.com/

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 07-08-2006 13:54 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Yep, mij zie je iig! Heerlijke line-up alweer!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Tormented soul
Posted 07-08-2006 15:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

geweldige line up!

Daops
Usericon van Daops
Posted 14-08-2006 16:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Helaas heeft PANTOMMIND moeten afzeggen. Hier een officiele verklaring van de band:

"It is with sad heart and mind that we have to announce the cancellation of Pantommind on this year's ProgPower Europe Festival. The reason for the cancellation is that Pantommind have lost not 1, but 2 members of the band within just one month(after the Sunny X's leaving, Peter Vichew, our second guitarist just decided to continue his career by his own), and due to those circumstances it is simply impossible to do a performance that would be representative of the band and the perfectionism we stand for. We are truly sorry and hope that the fans that had anticipated Pantommind's performance will have a chance to see the band live in a not too distant future. Thanks for your support!"

We hopen zo snel mogelijk een vervanger bekend te maken.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com