|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, ook net weer thuis. Dat was hem wel weer Heb weer een topweekend gehad, zonder problemen qua organisatie. Persoonlijke favorieten waren voor mij Textures, Scar Symmetry, Voyager, Communic en Riverside. Kleine verrasing van het weekend: Nova Art uit Rusland. En ja.. de afterparty. Geniaal! Er zal vast een hoop chantage-materiaal online komen binnenkort. Met daarop italiaanse, australische, duitse en nederlandse metalheads die uit hun plaat gaan op o.a. Frans Bauer en George Baker [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 02-10-2006 14:37] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ook wij (vriendin en ik) vonden het weer erg geslaagd. M'n vriendin vond vooral Dark Suns erg aangenaam en persoonlijk vond ik Nova Art waanzinnig goed! Helaas hadden ze hun shirts niet als merchandise. Erg leuke show, erg vage zanger! Sphere Of Souls klonk naar mijn mening bij tijd en wijle gewoon vals (zang, vooral wanneer de gitarist mee begon te doen). Niet echt van genoten dus. Voyager was wel aardig, pluspunt was dat de gitariste en bassiste een aangenaam uitziende verschijning waren. Dark Suns was erg sfeervol en heb ik ook zeker van genoten. Communic was erg goed, behoorlijk strak (op 1 nummer na waarbij de snelheid zo hoog lag dat drums en gitaar niet meer in de maat liepen), dus ook wel van genoten al was het wel hard (qua geluid). Bij Riverside erg staan genieten, ook al stond het geluid ook hier wel erg hard. Wel jammer dat ze niet nog iets bijzonders deden (behalve een grappig verhaaltje). Volgens mij was de set exact hetzelfde als bij de rest van de tour (zoals ik ze Helmond zag), zelfs het jammen in de laatste toegift was nagenoegd gelijk. Daar hadden ze meer mee kunnen doen, maar verder uiteraard erg genoten! Na vannacht om iets voor enen thuis gekomen te zijn en om half twee te zijn gaan slapen, ging de wekker vanmorgen om 6 uur wel erg onaangenaam vroeg... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Het was inderdaad wederom een meer dan geslaagd weekendje! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Yep.... Tsjee, wat vloog het weekend weer snel voorbij. Wederom naar mijn zin gehad. Voor mij waren Ephel Duath, Nova Art en Voyager hoogtepunten! Volgend jaar natuurlijk wéér ennem... binnenkort review an afgelopen weekend online gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Laat me raden, jij was dat kortharige menneke met je avatar als shirt? |
|
quote: Inderdaad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ah! Weten we dat voor de volgende keer |
|
Yep! was zeer geslaagd! Was mijn eerste x op progpower. Volgend jaar weer! En Voyager was idd alles behalve een freakshow |
|
quote: Voor een Australische band zaten er wel verdomd weinig Australiërs in by the way... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ghegeghegheghe, Remi is de man van de freakshows "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: +1 Al heb ik bij elkaar opgeteld uiteindelijk maar 3 bands gezien haha. In ieder geval gezien wat ik per sé wilde zien dus da's mooi. Textures en Riverside heerschten de pan uit en verder is PP gewoon altijd supergezellig "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Voor mij was Nova Art een positieve uitschieter. Zelfs nog een cd tje gekocht. Maar die kan toch niet zo overtuigen als live. Wel jammer. |
|
quote: Ik zeg: "vaker luisteren!"! Is een heerlijke cd! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Als je goed hebt opgelet weet je dat "de band" eigenlijk alleen maar uit de zanger bestaat. 100% Australisch dus. De anderen waren er alleen voor de live-show. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Misschien moet jij even puntjes op de "U" van über zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Coole foto's! |
|
Ja :D |
|
Gheghe sjesis, ik sta dus overal gekke bekken trekkend op.. En ik maar denken dat die fotografe dat aan iedereen vroeg. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Haha ben jij ff mooi in het ootje genomen Zie deze schattig zijn dan: |
|
Hoe was Communic.. welke nummers speelden ze? |
|
Ja, de afterparty was best gezellig.. Headbangend volksdansen op de deuntjes van Johnny Cash, George Baker en Frans Bauer: Ook de italianen van Chaoswave konden carnavalsmuziek waarderen: En natuurlijk mag sneeuw op een progmetal-festival niet ontbreken: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
tering zijn jullie nog verder uit de kleren gegaan? |
|
quote:Zou je wel willen weten hè, schalkje? Jammer dat je er zondag niet meer bij was trouwens www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |