IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-10-2006 14:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb er iig van genoten. Top!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Daops
Usericon van Daops
Posted 02-10-2006 14:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, ook net weer thuis. Dat was hem wel weer

Heb weer een topweekend gehad, zonder problemen qua organisatie. Persoonlijke favorieten waren voor mij Textures, Scar Symmetry, Voyager, Communic en Riverside. Kleine verrasing van het weekend: Nova Art uit Rusland.

En ja.. de afterparty. Geniaal! Er zal vast een hoop chantage-materiaal online komen binnenkort. Met daarop italiaanse, australische, duitse en nederlandse metalheads die uit hun plaat gaan op o.a. Frans Bauer en George Baker

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 02-10-2006 14:37]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 02-10-2006 14:48 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ook wij (vriendin en ik) vonden het weer erg geslaagd. M'n vriendin vond vooral Dark Suns erg aangenaam en persoonlijk vond ik Nova Art waanzinnig goed! Helaas hadden ze hun shirts niet als merchandise. Erg leuke show, erg vage zanger!
Sphere Of Souls klonk naar mijn mening bij tijd en wijle gewoon vals (zang, vooral wanneer de gitarist mee begon te doen). Niet echt van genoten dus.
Voyager was wel aardig, pluspunt was dat de gitariste en bassiste een aangenaam uitziende verschijning waren.
Dark Suns was erg sfeervol en heb ik ook zeker van genoten.
Communic was erg goed, behoorlijk strak (op 1 nummer na waarbij de snelheid zo hoog lag dat drums en gitaar niet meer in de maat liepen), dus ook wel van genoten al was het wel hard (qua geluid).
Bij Riverside erg staan genieten, ook al stond het geluid ook hier wel erg hard. Wel jammer dat ze niet nog iets bijzonders deden (behalve een grappig verhaaltje). Volgens mij was de set exact hetzelfde als bij de rest van de tour (zoals ik ze Helmond zag), zelfs het jammen in de laatste toegift was nagenoegd gelijk. Daar hadden ze meer mee kunnen doen, maar verder uiteraard erg genoten!
Na vannacht om iets voor enen thuis gekomen te zijn en om half twee te zijn gaan slapen, ging de wekker vanmorgen om 6 uur wel erg onaangenaam vroeg...

Op je knie en pijp voor genade!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-10-2006 14:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 12:02 schreef renejanssen het volgende:
Namens de organisatie en de crew van Sjiwa will ik iedereen bedanken die aanwezig was op een van de beide dage, of misschien beide dagen.

Het was in 1 woord GEWELDIG dit jaar met een hoop muzikale hoogtepunten, waarbij er voor iedereen wel uitschieters waren.

Persoonlijk waren voor mij EPHEL DUATH en TEXTURES het meest interessant op zaterdag en op zondag DARK SUNS en VOYAGER. Maar dan doe ik eigenlijk de andere bands al tekort!

We hopen in ieder geval dat we jullie volgend jaar zien en dan moet iedereen ook vooral naar de after party komen, want die was echt onbeschrijfelijk!!

Tot volgend jaar op ProgPower Europe 2007!

Rene Janssen

Het was inderdaad wederom een meer dan geslaagd weekendje!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-10-2006 16:02 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Yep.... Tsjee, wat vloog het weekend weer snel voorbij. Wederom naar mijn zin gehad. Voor mij waren Ephel Duath, Nova Art en Voyager hoogtepunten!

Volgend jaar natuurlijk wéér ennem... binnenkort review an afgelopen weekend online gheghe

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-10-2006 17:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 oktober 2006 14:50 schreef altx het volgende:
Laat me raden, jij was dat kortharige menneke met je avatar als shirt?

altx
Usericon van altx
Posted 02-10-2006 18:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 17:41 schreef FRNK het volgende:
Laat me raden, jij was dat kortharige menneke met je avatar als shirt?

Inderdaad.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-10-2006 18:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ah! Weten we dat voor de volgende keer

freak show
Usericon van freak show
Posted 02-10-2006 20:57 by freak show Wijzig reactieProfiel van freak showQuote dit bericht

Yep! was zeer geslaagd! Was mijn eerste x op progpower.
Volgend jaar weer!
En Voyager was idd alles behalve een freakshow

altx
Usericon van altx
Posted 02-10-2006 21:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 20:57 schreef freak show het volgende:
Volgend jaar weer!

Voor een Australische band zaten er wel verdomd weinig Australiërs in by the way...

AngelOfDeath
Posted 02-10-2006 21:24 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 20:57 schreef freak show het volgende:
Volgend jaar weer!

Ghegeghegheghe, Remi is de man van de freakshows

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-10-2006 22:40 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 14:50 schreef altx het volgende:

+1
Al heb ik bij elkaar opgeteld uiteindelijk maar 3 bands gezien haha. In ieder geval gezien wat ik per sé wilde zien dus da's mooi. Textures en Riverside heerschten de pan uit en verder is PP gewoon altijd supergezellig

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

freak show
Usericon van freak show
Posted 03-10-2006 23:20 by freak show Wijzig reactieProfiel van freak showQuote dit bericht

Voor mij was Nova Art een positieve uitschieter.
Zelfs nog een cd tje gekocht. Maar die kan toch niet zo overtuigen als live. Wel jammer.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 04-10-2006 8:11 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 23:20 schreef freak show het volgende:
Voor mij was Nova Art een positieve uitschieter.
Zelfs nog een cd tje gekocht. Maar die kan toch niet zo overtuigen als live. Wel jammer.

Ik zeg: "vaker luisteren!"! Is een heerlijke cd!

Op je knie en pijp voor genade!

AngelOfDeath
Posted 04-10-2006 17:46 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 21:01 schreef altx het volgende:
Voor een Australische band zaten er wel verdomd weinig Australiërs in by the way...

Als je goed hebt opgelet weet je dat "de band" eigenlijk alleen maar uit de zanger bestaat. 100% Australisch dus. De anderen waren er alleen voor de live-show.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2006 19:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien moet jij even puntjes op de "U" van über zetten.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-10-2006 20:28 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan nu online op: http://www.metalshots.com

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 04-10-2006 20:37 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Coole foto's!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2006 1:05 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja :D

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2006 13:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gheghe sjesis, ik sta dus overal gekke bekken trekkend op.. En ik maar denken dat die fotografe dat aan iedereen vroeg.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2006 13:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Haha ben jij ff mooi in het ootje genomen

Zie deze schattig zijn dan:

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 14:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hoe was Communic.. welke nummers speelden ze?

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2006 16:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, de afterparty was best gezellig..

Headbangend volksdansen op de deuntjes van Johnny Cash, George Baker en Frans Bauer:

Ook de italianen van Chaoswave konden carnavalsmuziek waarderen:

En natuurlijk mag sneeuw op een progmetal-festival niet ontbreken:

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2006 16:59 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

tering

zijn jullie nog verder uit de kleren gegaan?

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2006 17:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 16:59 schreef FRNK het volgende:
tering

zijn jullie nog verder uit de kleren gegaan?
Zou je wel willen weten hè, schalkje?

Jammer dat je er zondag niet meer bij was trouwens

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com