|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
As the replacement we have booked the Dutch newcomer SPHERE OF SOULS. This means that they will open the second day of this year's ProgPower Europe festival on Sunday 1 October. The band has released their debut album earlier this year through Lion Music from Finland and the reactions are really good. SPHERE OF SOULS is definitely one of the new Dutch hopes in the progmetal scene and therefore we give them a chance at ProgPower. On stage the band will be supported by After Forever keyboard player Joost van den Broek. Dus.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nou die Jozefien van den Broek maakt het voor mij gelijk minder aantrekkelijk, maar goed wellicht valt het mee, ken de band niet verder. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Kom op, niet zo nederlands. Als je de muziek niet kent, kun je niet oordelen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hehe dat zeg ik ook, maar die Van den Broek ken ik wel en ik hou niet van dat keyboardgefiedel. Maar nogmaals, ben present die dag! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Joost zit waarschijnlijk met After Forever in Zuid Amerika, dus is hij niet van de partij op ProgPower. Maar goed, Joost of geen Joost, bands als Mercenary, Textures, Scar Symmetry, Communic en Riverside moeten toch reden genoeg de reis naar Limburg te ondernemen. De bands spelen minimaal een uur!! Alle laatste details op http://www.progpower.com/ Rene |
|
Hoi, Vandaag is de laatste dag dat kaarten online besteld kunnen worden, vanaf morgen kunnen kaarten alleen nog gereserveerd worden zolang de voorraad strekt! Kristoffer Gildenlow, voormalig bassist van Pain Of Salvation, zal het podium betreden dit jaar met het Duitse Dark Suns. Riverside zal na de wervelende optredens afgelopen weekend op ProgPower een 2 uur durende show geven ter afsluiting van ProgPower. Mercenary en Textures zullen beiden een optreden doen van 1 uur en een kwartier. Scar Symmetry en Communic doen samen een korte tour, ProgPower is het enige concert dat ze geven in Nederland. Het Italiaanse Chaoswave, het Russische Nova Art en het Australische Voyager verzorgen allemaal hun eerste optreden in Nederland en voor de rest van dit jaar ook het enige! We hopen dat dit reden genoeg zijn voor een bezoek aan ProgPower dit jaar. Check onze website http://www.progpower.com/ voor alle laatste details. Groetjes, Rene Janssen |
|
We zijn dr bij |
|
2 uur Riverside |
|
Waarschijnlijk komen wij zaterdag even kijken. Scar Symmetry en Mercenary FTW! |
|
Voor Mercenary doe ik het niet. Die komen al met The Haunted in de Effenaar |
|
Nou en? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-09-2006 10:27] |
|
ZOwel zaterdag en zondag aanwezig! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Zondag aanwezig Op je knie en pijp voor genade! |
|
zowieso de zaterdag maar ook misschien de zondag ( wellicht zonder marcel )...show in Helmond was erg gaaf maar helaas 't eerste half uur gemist, te laat |
|
misschien de zaterdag, Textures en Scar Symmetry zijn erg gaaf |
|
Dus, zeker present zijn: - Altx - Ghislain Lambert - FRNK + Oni - Tormented Soul - Mirandarijntje + Mcoenen - Juronymous - ReneJanssen - Daops (hele weekend uiteraard) (zet er zelf maar bij welke dagen) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dus, zeker present zijn: - Altx - Ghislain Lambert - FRNK + Oni - Tormented Soul - Mirandarijntje + Mcoenen - Juronymous + vriendin (alleen de Zondag) - ReneJanssen - Daops (hele weekend uiteraard) (zet er zelf maar bij welke dagen) 2 uur Riverside, heerlijk!!! Daar ga ik tenslotte voor (en voor Nova Art). Op je knie en pijp voor genade! |
|
2 uur Riverside is idd te gek en gaat echt niet vervelen. Vorig jaar speelden ze in de Biebob ook zo lang, alsof een cd opstond. Elke keer dat ik ze live heb gezien klasse!! Communic wil ik ook weer eens live zien, nieuwe plaat is lekker! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ook het hele weekend aanwezig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dus, zeker present zijn: - Altx - Ghislain Lambert - FRNK + Oni - Tormented Soul - Mirandarijntje + Mcoenen - Juronymous - ReneJanssen - Daops (hele weekend uiteraard) - Rajackar + Aphrodite (zaterdag) (zet er zelf maar bij welke dagen) |
|
Ik ga waarschijnlijk alleen zaterdag |
|
quote: |
|
Hoi, Even een laatste reminder dat kaarten nog te reserveren zijn via de website tot vrijdagmiddag, daarna zijn ze aan de kassa te koop dit weekend maar dan zijn ze iets duurder. http://www.progpower.com In ieder geval willen we iedereen hartelijk bedanken voor alle support en promotie, we gaan er een leuk weekend van maken. Hopelijk zien we velen van jullie in Baarlo dit weekend. Bedankt! Groetjes, Rene Janssen |
|
Dus, zeker present zijn: - Altx - Ghislain Lambert - FRNK + Oni - Tormented Soul - Mirandarijntje + Mcoenen - Juronymous - ReneJanssen - Daops (hele weekend uiteraard) - Rajackar + Aphrodite (zaterdag) - XXL + Camera. (Hele weekend) (zet er zelf maar bij welke dagen) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |