|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja wat gemist zo te zien gheghe |
|
Laat het een les zijn voor volgend jaar jongeman! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Woei! Thanks! quote: "Laat dat een les zijn voor volgend jaar, jongeman!" quote: Ik vind deze superschattig: hihi Heb nu alweer zin in volgende PP *zucht* "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
Serieuze aangelegenheid, die prog..... PEM : haha |
|
Nieuwe foto's van progpower 2006 zowel van bands als sfeer foto's staan nu op www.sjiwa.nl onder foto's. Allemaal gemaakt door onze eigen fotograaf Leo Dobek Op progpower herkenbaar aan buik en baard en crewshirt. namens Sjiwa iedereen bedankt voor een geweldig progpower 2006 en tot 2007 |
|
coole foto's |
|
quote: Cool pics |
|
Idd gave foto's. En Leo heerscht kaaihard www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Wist niet dat Shane Emburry ook wel eens foto's schoot! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
|
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
quote: Hagrid!!! |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |