|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Met die teksten zal het wel goed gezeten hebben. Misschien waren het slopende intelectuelen ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je hebt gelijk van het jaartal. Ik kwam halverwege binnen dus heb verder geen andere band gezien. Het zangertje had zo z'n best gedaan van onderuit z'n muts dat ik 'em ff ter felicitatie een handje moest geven; Was lekkere teringherrie in dat kleine ruimtetje. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2002 2:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ontopic: Andere Nderlandstalige band: Rouwen (voorheen Mourning) bekend van hun 'hit' 'Krijg aids en sterf!' Verder heb je nog namen waar ik de muziek niet van ken (of maar enkele nummers) maar misschien wel Nederlandse teksten hebben: Kutschurft Nekschot Woensdag gehaktdag Slokdarm poep Volgens mij kennen die gasten van Holland's metaal er nog wel een paar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2002 2:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op Lugburz staan MP3's en info over de ze bands... ik zal vanavond wel geen tijd hebben (kan hier niet MP3'en), maar ben wel benieuwd. |
|
Trouwens over Onheil (Ik ken wat van die gasten, en een beetje promoten kan natuurlijk geen kwaad): Ze brengen als het goed is hun nieuwe (en waarschijnlijk weer zelf geproduceerde) album uit op hun concert in de baroeg op 25 januarie. Dit concert wordt lachen, en als je tijd heb moet je zeker ff kijken! Dit album bevat dan ook nog ouwe nummers(van Sterf), voorzover ik weet Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: Yep, Amok zou me mailen zodra die uitkomt... "We Hebben De Hel Gezien". En Sterf heb ik net besteld, ben benieuwd. Ik was alleen van plan om 25 jan. naar Fluisterwoud te gaan. www.onheil.nl |
|
Nembrionic heeft ooit een cd gemaakt samen met de Osdorp Posse: de gitaar- en drumpartijen van Nembrionic in combinatie met de beats van Seda en de rap van Def P. De cd heet 'Briljant, hard en geslepen'. De teksten zijn (geheel in OP-stijl) helemaal in het Nederlands. Ik geloof dat de cd dateert van 1996. Er staan een aantal heel goede nummers op, zowel wat gitaarspel als wat teksten betreft. [edit] Opmerking: je moet wel van rap houden. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 04-01-2002 14:55] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
besaytan heeft ook ned teksten. Trieste gast |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 04-01-2002 21:39] SCUM FUCK |
|
quote: Tis BeZetaN ....voor de duudlijkhied sebinsagoil |
|
quote: het spijt me allerheilige. Trieste gast |
|
Het zij je vergeven jong tuig!!! sebinsagoil |
|
quote: Haatstrijd(maar die was al genoemd) Letsel Winterweelde |
|
quote: Letsel was al wel genoemd (ik heb inmiddels een demo-CDR van ze). Winterweelde ken ik niet? |
|
quote: Is die nog te krijgen dan ?? Hmm... Heeft Salacious gods niet ook enigszins Nederlandse teksten? Was toch een of ander dialect of niet..? En Fenris heeft ook een paar NL teksten, Iscariot ook. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
BOTULISTUM (RIP), COUNTESS, MORDAEHOTH, HEKEL.. die was ik vergeten! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
owja.. deze was ik ook nog vergeten: FAAL!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Elessar, 't CDtje van Sammath wat één dezer dagen op je deurmat ligt is ook geheel nederlandstalig! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: 't Valt me op dat hier voornamelijk nederlandstalige black metal wordt genoemd... weet iemand ook nederlandstalige heavy/thrash/death metal? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
nee so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Hmmm jammer.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Yepz die had ik ook niet voor niets uitgezocht Eigenlijk is het jammer dat zo weinig bands in hun eigen taal zingen... zeker bij BM vind ik het juist goed passen om in je eigen taal te zingen. Duitse bands doen het nog wel vrij veel maar dat heeft er vast mee te maken dat Duitsers vaak te beroerd zijn om andere talen te leren... |
|
GRAFSCHENNIS schopt iedereen dood!!! Dit moet een van de meest extreme BM bands uit Nederland zijn heb ik gehoord. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Weet je misschien een link met wat info? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |