|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik geloof nog steeds niet dat belarus een land is Je moeder. |
|
Whahaha! Nee....Mischien zit ie inderdaad wel stiekem in Deventer en heeft ie nu het geld ontvangen(dat naar Belarus was gezonden ) Whahaha! |
|
hehehehe Je moeder. |
|
sebinsagoil |
|
Rouwen/ Mourning met hun klassieker: "Krijg AIDS en sterf!" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GVD, zeg. beetje mijn band hier niet noemen. op de eerste demo van judgement day staat de klassieker: SGP, WEG ERMEE. stukje tekst: godverdomme ben je doof? jullie met je kutgeloof. kinderen maken bij de vleet, astie maar past in die spleet. gooi ze uit de politiek. want deze partij maakt me ziek. want jullie van die sgp, donder op! 't zit jullie niet mee. SGP, WEG ERMEE(4X) hehheh, komt wel uit 1990, maar is nog steeds actueel voor mij.(woon in veenendaal, nou, dan weet je het wel!!! ) [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-10-2002 19:30] Oud Vuil. |
|
quote: Cool! Lijkt wel een crustcore text, ik zou dit wel eens willen horen! (al op zolder geweest ) |
|
quote: Belarus = Wit Rusland |
|
quote: ik moet er binnenkort toch aan geloven, want er komen 3 duitsers(van obscenity) binnenkort hier crashen, dus moet ik de zooi(heel veel) opruimen. dus je hoort het nog. heb er nog geen zin in gehad. Oud Vuil. |
|
quote: Is goed joh! Geen haast... Kun je dat stukje muziek van jezelf misschien ergens neerzetten zou dat ik dat kan luisteren? |
|
check de juice tigers eens, limbo hardcore metal... http://listen.to/juicetigers niet voor watjes.. hehe |
|
Is wel grappig, maar dat accent is niet zo leuk vind ik! |
|
quote: ah... weer wat geleerd, vandaar dat ik het niet kende Je moeder. |
|
quote: Ah, vandaar! hahaha....Ik vroeg em al waar het lag en of het een onafhankelijke staat was...maar er ging geen lampje bij me branden |
|
quote: dat hoor je niet eens, is gewoon brullen |
|
., [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-10-2002 18:59] Oud Vuil. |
|
Kleudde grunt in het Nederlands Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
is kleude positief of negatief? Oud Vuil. |
|
leuk nummertje 'sgp weg ermee!' |
|
Hmm ben de laatste tijd best gek op Lugubrum, die hebben veel Nederlandse teksten, en Countess. |
|
quote: Waaahh... Das leuk man! Heb je nog van die demo's?? Ik vind het echt te gek! |
|
quote: sorry, maar die ouwe meuk ga ik niet meer verspreiden. anders kan ik echt aan de gang blijven. er is wel van elke release van judgement day te downloaden(mp3's dus), zie mijn homepage. Oud Vuil. |
|
quote: Ik wil de hele demo |
|
quote: zet die "ouwe meuk"gewoon op het net ergens. dan kan iedere liefhebber er van genieten. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |