|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ANIMA MESSOR liep ooit met het idee Nederlandstalige shit te doen. Maar deze band is al sinds zijn oprichten (zo'n 3,5 jaar geleden defunct) http://130.89.225.84/~aldente/anima-messor/ |
|
quote: Da's een christelijke band... 't is maar dat je het weet. |
|
Het label is christelijk. Voor de rest blijkt het nergens uit. Ik wist het dus al, maar vind het kortzichtig om me daarop blind te staren. Zonder voorkennis merk je het verschil echt niet! Heb je de muziek gehoord? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nou ik geloof dat ik ooit gehoord over mihoen (nederlandstalige black metal) en ik weet dat de jongens van terror division warlust een nummer hebben dat haat heet.... |
|
Nederlandstalige black metal en jezelf dan 'mihoen' noemen? Nou, dat zal me toch een pot allesverscheurende herrie zijn... Over Slechtvalk enzo: ik vind christelijke metal een oxymoron. Ik heb het niet gehoord, en dat gaat ook niet gebeuren. Ik weiger er op principiële gronden naar te luisteren. Net als Horde, Mortification, Believer en meer van dat soort zooi. Ik begin er niet aan. Ik vind christelijke metal om te . Dus is mijn houding jegens die muziek ook om te . |
|
quote: Daar noem je ook een paar prutbands (Mortification & Believer). Maar Horde & Slechtvalk zijn Blackmetal. Als je het op de muziek zou afkraken kan je een punt maken, maar zonder iets gehoord te hebben bij voorbaat al afwijzen 'uit principiele redenen? Vrij kortzichtig hoor. Nogmaals: aan niks merk je dat Slechtvalk christelijk zou zijn! Dat label is christelijk!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je moet wat vaker naar U2 luisteren, daar knap je van op |
|
quote: Niet dat ik het erg vind... m'n smaak is zelfs bijzonder breed, maar christelijke metal wil er bij mij gewoon niet in. Het is niet gebeurd, en het gaat ook niet gebeuren. Mihoen is hardcore, ja ik dacht al zoiets... ik zag 'nederlandstalige black metal' staan, dat kon gewoon niet kloppen. Is Countess nou eigenlijk al genoemd in dit topic? (Bloed in de Sneeuw) |
|
En natuurlijk Salacious Gods "Twaeduster Jacht"!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: kwas toevallig van plan om allerlei nummers te checken waar Bono op zingt: gozer duikt nu overal op als gastzanger!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij zijn de volgende bands ook nog niet genoemd: HAAT (nederlandse ILDJARN) BLACK ART KWELHEKSE (België) SUDARIUM (belgië) WROK ELFENBLOED (belgië) AEGRIMONIA (belgië) ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
En natuurlijk niet te vergeten, de friesche grindcore band ALMA TADEMA!!! sebinsagoil |
|
Slechtvalk is wel degelijk een christelijke band. Er stond een tijd geleden een interviewtje met die vent (eenmansbandje) en hij haalt ook alles uit de bijben (zijn naam, die me even ontschoten is. Maar ook delen van de teksten etc.) Verder weet ik weinig van de muziek, alleen heb ik een nummertje op een ablaze sampler, die ik net nog even draaide. Dat slechtvalk nummer (In hell I burn) was gewoon zo'n standaar black-metal nummer. Niks noemenswaardig dus. Ik, Wil Schuurman |
|
Winter Moon(belgie) hmm ow fuck, nederlandstalige metal...uhm *denkt* ik weet nie of ze al genoemd zijn Cultus Sagenland Stormgate Eternal Conspiracy D.R.E.P [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-01-2002 18:20] |
|
WHAHAHAHAHAHA HAHA! Cultus en Sagenland moet je niet serieus nemen. Zeker niet als je de homepage en de lyrics van Sagenland ziet. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
heb je een link van die homepage, ben wel benieuwd nu |
|
Heu.... ff google search op Sagenland: http://members.fortunecity.com/arjanbarman/hh/sagenland.htm mmmmja |
|
quote: Trieste gast |
|
Schultenbrau is trouwens ook ned talig.. Trieste gast |
|
"Funeral Winds Bestial Summoning" sinds wanneer hebben die nederlandstalige nummers? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmmm shit nee...khad alleen de titel gelezen van t topic ...wel ja ik pas mun berichie wel ff aan |
|
quote: Straalstront toch ook? sebinsagoil |
|
www.sammath.nl voor Nederlandse herrie, getekent voor twee cd´s bij Folter records. 666. |
|
quote: LOL, dan denk ik dat ze teveel van het bier merk hebben zitten drinken. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |