|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
En jij zit hier al meer dan een jaar? Bazzio Attacks!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:35] |
|
quote: Wat ben jij een irritante klootzak zeg! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:oeh hoe sneaky ... |
|
Een lelijke trol, dat ben je. Oud Vuil. |
|
wauw, je stijgt boven jezelf uit met die woordspeling! |
|
quote: Dank je aeropis! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zit hem niet te dissen man. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: oeeee.... gezwelman hahahhaa. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:41] |
|
quote: haha...geef toe, je droomt van mijn kloppende gezwel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nee, dat is ehm, wat zeg je altijd? oja, dat is pertinent onwaar. |
|
quote: Moet je nagaan! Je kent zelfs mijn gebruikelijke woordjes en uitspraken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
uit irritatie. Nare dingen blijven gelijk in je kop hangen. edit: hoe lang gaat dit nog door? ik heb nog meer te doen nl. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:49] |
|
Ik ook KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zoals wat????? |
|
Spijkerpoepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
terug op waar het over hoort te gaan: heeft iemand weleens van Haat gehoord? een of ander obscuur eenmansbandje, waarvan ik toevallig tegen een cd opliep. het is... niet eens meer tenenkrommend te noemen, het lijkt meer op een nieraandoening, zo slecht is het. bah. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
ik heb ooit wel eens een bandje van haat gehoord geloof ik, maar geen idee hoe dat klonk. |
|
quote: Dan is Ildjarn ook wel wat voor je. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: een nieraandoening? wtf? |
|
ach zolang de lever maar gezond blijft |
|
quote: bij wijze van. maargoed, mocht je door nieuwsgierigheid net zulke maagkrampen als ik opgelopen hebben, dan is hier de oplossing: driemaaldaags een stevige portie, Lugubrum. De Vette Cueken! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Als intro voor pelikanelul gebruikten ze hun stemvervormer en zei de zanger( ) "Ik zat laatst voor discovery channel met men voorhuid te spelen, zag ik daar ineens een vogel met een enorme zak onder zijn bek! Nou daar kan ik wat mee! Het volgende nummer heet dan ook pelikanelul! " |
|
wat heb jij nou weer voor een kutnaam! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |