|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
hebben we hier al kringspiertyfus genoemd? geweldige band is dat!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Kopen. |
|
check www.hellebaard.tk Zijn vast nog wel obscure mp3tjes te vinden en anders is er nog altijd de cd "strijdkracht" Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Vazal!!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: weet je waar ik de heerschende "ontgravenis" demo van wrok kan downloaden of krijgen? |
|
quote: Hangt er van af wat? |
|
quote: Heb nog wel een hellebaard demo ergens in een stoffig hoekje liggen Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Wodan's Lof Gewijden? Bwaaaaaa, hoeveel? |
|
Als je een tijdje kunt wachten kan je (zoals ik) de demo "een sinister schouwspel" van fluisterwoud volledig downloaden via BEARSHARE |
|
iemand wolversveen al genoemd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Downloaden, kun je ook iets anders? Ik betaal liever voor m'n muziek. Dus waarschijnlijk trek je met het downloaden van die demo alleen 12 jarige pubertjes aan die fluisterwoud een gave naam vinden. |
|
Vandale, Meadow (.. Rockin' all over Nederland), Storm [Dit bericht is gewijzigd door acid op 04-12-2004 0:03] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
meneer Fluisterwoud is er dus zelf geen lid van, hehe.. beetje jammer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Had ik al gezien. |
|
Brutus heeft ook wel wat hoor, met titels zoals 'Darmschurft" en 'Vleespomp' |
|
quote: goeie cd is dat, ja. klonk ook stukken beter dan ik had gedacht. mijn persoonlijke nederlandstalige favorieten zijn Lugubrum, Heidenland, Letsel en Schimmelduisternis. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
cd van brutus is wel okee... jammer dat de texten niet bijgevoegd zijn, was wel benieuwd |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
|
quote: heejheej niks tegen 12 jarige pubertjes hé , mijn kleine broertje en ik komen goed overeen op gebied van metal. PS: en ja ik ben nieuw hier en nee ik weet nog niet zo goed hoe een forum werkt |
|
het is gewoon grappig om te zien dat je je hele account aan 1 band wijdt, waarvan enkele leden ook op dit forum rondzwerven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: tis dan ook men favoriete groep |
|
maargoed, Wolversveen-> Neerlands Black Metal... binnenkort uit de splijt met Proctor (eveneens NBM) 13 nummers op een compact disk. dan zal ook www.wolversveen.uwkerk.nl de lucht ingaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Duister Maanlicht! Een underground bandje uit nederland, opgericht in januari 2000 met leden van winterkou en DREP. ze hebben 2 demos opgenomen. een in 2000 en een in 2003 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |